Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 994 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emeliia | 2008-05-09 07:58 | |
![]() | Jag har precis varit med om en brand... om inte brandvarnaren hade varnat oss, hade det förmodligen blivit våran död, hur handskas man med denna tanke? Hur smälter man chocken? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 07:58 | |
![]() | Prata ut. | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-09 08:00 | |
![]() | Prata, prata ,prata,, med de andra som var med, med kompisar, och om det behövs sök hjälp, hos vården kram Bitte | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-09 08:28 | |
![]() | Jag tror det är viktigt att inte ha några förväntningar på hur man ska reagera och därmed låsa sig. Tillåt dig att känna allt vad som kommer upp utan att vara rädd, det kan ju vara väldigt omskakande. Sen kanske det kan komma ngt positivt utav det också? Att man uppskattar det man har mer och inser att allt är väldigt förgängligt. Precis som de övriga tror jag också på att prata om det. Bara känn efter vad som känns rätt för dig så löser det sig säkert. Skulle det kännas väldigt jobbigt så kan du ju alltid höra av dig till en kurator eller liknande. | |
| emeliia | 2008-05-09 16:25 | |
![]() | Tack för svaren =). | |
| DennisPlz | 2008-05-09 17:29 | |
![]() | Se tillfället som en ursäkt att göra allt du drömt om, men tänkte göra "sen". | |
| sejmårr | 2008-05-09 20:17 | |
![]() | tro på ödet. det var inte din tur att gå... kanske har du något kvar att uträtta på jorden innan du ska dö? | |
| y not | 2008-05-09 20:51 | |
![]() | instämmer väldigt mycket med Apan och Bitte Var inte rädd för att söka professionell hjälp om det behövs, Även att skriva ner det kan vara skönt, men också tillåta dig att se möjligheter mitt i allt som Dennis skriver. Ni lever, det är fantastiskt, allt som försvann är förgängligt och kan ersättas hur personligt det än var. Men fan va läskigt. | |