Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 994 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dotter | 2008-05-09 16:05 | |
![]() | tilltugg till drinken? vad rekomenderar ni för tilltugg till drinken...ska bjuda in grannarna imorgon.? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-05-09 16:06 | |
![]() | Vad för drink? Vilket tema? | |
| Grymming | 2008-05-09 16:07 | |
![]() | Jordnötter funkar alltid, om man inte är allergisk vill säga... | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-05-09 16:07 | |
![]() | annars - nachos me smält ost - billigt, matigt och går hem hos i princip alla. annars snittar me typ lite philadelphia och räka/oliv/dyl. på toppen. glöm dock ej den obligatoriska "kvisten" på toppen av varje minimacka ;) | |
| dotter | 2008-05-09 16:19 | |
![]() | blir nog en gin och tonic | |
| loogard | 2008-05-09 16:24 | |
![]() | jag är ju stort fan av naturgodis, dippade morötter etc. inte för att det är nyttigt men för att jag aldrig gillat ships, salta pinnar etc. Så tilltugg hemma hos mig brukar bli diverse nötter, lite grönt, lite olika dippar, lite kex och ost på en hörna också. men som sagt allt beror ju på dryckesvalet, dricka gin och tonic samtidigt som man skyfflar ner kex ost och oliver i halsen kanske inte är den bästa smakorgasmen man kan hitta ;P | |
| Miss_jk | 2008-05-09 16:36 | |
![]() | Ölkorv, oliver med olika smaker, ost och så de vanliga snacksen. Det är vad jag gillar bäst i alla fall. | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-05-09 16:40 | |
![]() | Blanda ihop pesto med massor av riven parmesan och en klick creme fraiche, bred ut på smördeg som du rullar ihop och ställer kallt några timmar. Sen är det bara att skära upp bitar på ca 1 cm och lägga på en plåt. Pensla med uppvispat ägg och in i ugnen i ca 20 min. 200 gr. Supergott! Fast osäker på om det passar till gin och tonic förstås. | |
| Gaara_Sama | 2008-05-09 17:00 | |
![]() | Ölkorv e nice! Annars så e grönsaksstänger gott att dippa ^^ Och små salta kex med härliga mjuka ostar ^^ | |