Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| salix - Ej medlem längre | 2008-05-09 21:13 | |
![]() | Ny identitetslek! Hade mycket kul åt den förra med farfars yrke och grannens namn mm. Här är en ny: Namn= mormors eller morfars förnamn samt din chefs efternamn (eller fd chef om du inte har nån nu!) Hemland = där du senast var på semester Äter helst = det du åt ikväll Yrke = din pappas första jobb (sommarjobb räknas) Hobby = din mammas hobby/intresse Husdjur = ett djur du avskyr Själv är jag: Sven Nilsson som bor i Frankrike. Älskar grillat kött och sallad. Jobbar som klädexpedit i min lilla stad. På min fritid virkar jag något fint eller syr en gardin eller två. Mitt lilla husdjur är en stor giftorm som heter Gullan. | |
| MissT | 2008-05-09 21:45 | |
![]() | Jag heter Viola Schilling och bor på Öland. Jag äter helst grillat kött och potatis. Till vardags jobbar jag som zooskötare. När jag är ledig gillar jag att handarbeta och jobba i trädgården. Mitt husdjur är ett gäng stora kackerlackor. | |
| Solen_lyser - Ej medlem längre | 2008-05-09 21:48 | |
![]() | Jag heter Eivor Ericsson och bor i Västerås. Jag äter helst varma mackor och jobbar i skogen. Mina intressen är främst matlagning och motion. Jag har ett husdjur som är en tarantula. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-09 21:50 | |
![]() | Jag heter Hanna Nordh och bor i Spanien. Äter helst pizza. Jag jobbar som boktryckare. Mitt största intresse är handarbete och mitt husdjur är en fet alligator som heter Maud. | |
| Karlsson_på_ | 2008-05-09 21:52 | |
![]() | Jag heter Viola Tamm och jag bor på kolmården. Jag äter helst kebabpizza. Till vardags jobbar jag som fängelsevakt och älskar att gå långa promenader med min hund. Jag har även ett till husdjur som är massa spindlar i sängen. | |
| Amanjiru | 2008-05-09 21:55 | |
![]() | Jag heter Torsten Johansson och bor i Sverige. Jag äter helst nachos med dip och jobbar som cykelbud. Jag gillar att brodera och virka och har ett terrarium med spindlar som jag gillar mycket. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 21:55 | |
![]() | Jag heter Aira Larsson och bor i Jokkmokk. Äter helst knäckebröd med kaviar. Mina intressen är handarbete och djur. Husdjurskaran består av spindlar. | |
| La ratita | 2008-05-09 21:58 | |
![]() | Jag heter Karin Andersson och bor i Göteborg. jag äter helst wokat ris med kött och grönsaker. Jag jobbar som sjöman och spelar Bingo och lägger pussel på min fritid. Mina husdjur är ett par stora kraftiga spindlar. | |
| Minta | 2008-05-09 22:05 | |
![]() | Jag heter Alma, jag har glömt mitt efternamn, men bor i Italien. Min favoriträtt är rökt lax och potatis. Jag arbetar som speleman och på min fritid löser jag korsord. Mitt lilla husdjur är en ful fästing. | |
| Marsipulami | 2008-05-09 22:10 | |
![]() | Jag heter Hanna Tyllström, bor i Spanien. Min favoriträtt är risgryns- gröt. Jag arbetar som tv-expert och på min fritid handarbetar jag. Mitt lilla husdjur är en slemmig inälvsmask. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:19 | |
![]() | Jag heter Theresia Nordlund och är från Uppsala. Jag äter helst tunnbrödrulle med halvdålig räksallad som man får grymt ont i magen av. Jag jobbar på en bensinmack och mitt stora intresse är att dansa Squaredance med pensionärer. Mitt favoritdjur är långsamma höstflugor som surrar omkring sakta, sakta i närheten av mitt ansikte. | |
| SweetieseN | 2008-05-09 22:27 | |
![]() | Jag heter Virve Hulander och jag kommer ifrån Malmö. Min favoritmat är vegetarisk pizza. Jag jobbar som springpojke på Volvo. På min fritid spelar jag bingo och letar efter loppmarknader. Jag har en underbar kvittrande fågel vid namn Psyko. | |
| Alabaster | 2008-05-09 22:27 | |
![]() | Hej, Ruth Larsson, bor i Tibet; kaekar sallad med roekt lax. Jobbar som servitris paa kafe och gillar att laesa deckare. Husdjur; feta spindlar. | |
| BosseBolle | 2008-05-09 22:28 | |
![]() | Rolf Bengtsson heter jag och bor i tyskland, Haburg. Min favoriträtt är grillad korv med bröd. Jag jobbar som lantbrukare och om jag mot förmodan skulle få lite tid över så lägger jag den på Betapet eller orientering. Just nu har jag en stor fet blodfylld fästing som husdjur. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:28 | |
![]() | Hej, jag heter Hulda Persson och kommer från Neubrandenburg i Tyskland. Äter helst pizza med kebabkött och pfepperoni och en kall öl till. Jag jobbar som murare men även som svarvare. På min fritid pysslar jag om trädgården, småpysslar med allt möjligt, och tar hand om Trisse, min katt. Jag älskar små löss, får inte alls några hemska kalla kårar av dom, nej tvärtom.... | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:28 | |
![]() | Jag heter Maja Fagerström och är från Danmark. Äter gärna vårrulle med pommes. Jag jobbar på en skrotfirma och på min fritid tycker jag om att spela golf eller påta i trådgården. Mitt favoritdjur är en riktigt stor råtta med lång svans och röda ögon. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:31 | |
![]() | Tjo! Anna-Lisa Cederholm här. Jag bor i Thailand där jag inte har en susning om vad jag jobbar med. Faktum är att jag även är lite osäker på huruvida jag har några husdjur. Det skulle vara de där kackerlackorna som rasslar under sängen då. Favoritmaten är pizza och jag är mycket intresserad av att spela bridge. | |
| jenniep | 2008-05-09 22:32 | |
![]() | Jag heter Elsa Åsman och bor i Danmark. Jag älskar grillat kött med klyftpotatis och sallad. Jag jobbar som sjöman och på fritiden löser jag gärna sudoku och korsord. Mitt älskade husdjur är en stor, hårig spindel. | |
| salix - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:34 | |
![]() | Hehe, men vilka skojiga husdjur :-) | |
| salix - Ej medlem längre | 2008-05-09 22:34 | |
![]() | Hehe, men vilka skojiga husdjur :-) | |