Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 20 045 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Suds McDuff | 2008-05-12 20:08 | |
![]() | Fjortigaste hämnden? Ja, att hämnas är otroligt töntigt och barnsligt. Inget jag brukar göra. Men i den här tråden ska vi ta upp dom allra fjantigaste hämndaktionerna. Jag kan börja. Vid en relativt mild förseelse: en fryst spya i brevlådan. Vid en extremt allvarlig förseelse: kasta in surströmming i bilen ett par gånger om året. PS. Om nån vill berätta om hämnder dom gjort på riktigt går det också bra:) | |
| Karlsson_på_ | 2008-05-12 20:15 | |
![]() | Jag kände en tjej, vi kallar henne M. Hennes dåvarandra pojkvän K var otrogen mot henne, de gjorde slut och bla bla. Sen stack han på semester med tjejen han var otrogen med. M gick då och köpte 20 råttor som hon kastade in via brevinkastet till hans lägenhet. Vad jag fick höra sen via ryktesvägar var att det var skador i lägenheten för drygt 20000++. Möbler, sladdar, avföring you name it :D Det är hämnd utan dess like. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-12 20:16 | |
![]() | Eftersom ingen annan har vågat yttra sig än, kan jag erkänna ett fånigt och onödigt litet tilltag i 7:an : La ett bananskal i brevlådan hos en lärare som var jobbig. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-12 20:18 | |
![]() | Ooj. det var värre med råttor! Vid otrohet och dumpningar kan man faktiskt få hiskeliga tankar på hämnd men det brukar aldrig för mig iaf gå till handling. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-12 20:21 | |
![]() | hahaha den med råttor va rolig. Vi la räkor i skolan på skolavslutningen...inte så illa kanske.. | |
| skrotax - Ej medlem längre | 2008-05-12 20:21 | |
![]() | En personlig favorit som fungerar både som hämd, provokation och för all del underhållning är att hälla nyponpulver i någons arbetsskor. Personen i fråga får oranga fötter som färgar av sig, och i bästa fall lagom mycket klåda också. Vid förseelser som verkligen kräver HÄMD så kan man alltid hälla ut en skvätt öl under golvmattan i bilen. (funkar bäst på vintern om man häller under kupévärmaren) | |
| Sara016 | 2008-05-12 20:21 | |
![]() | räkor i gardinstången slår aldrig fel..:) | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-12 20:24 | |
![]() | hahah exakt sara. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-12 20:29 | |
![]() | Ganska smart, tjejer. Har någon gjort skit kan han få lite skitlukt hemma :) Tack för tipset. | |
| LemonTart | 2008-05-12 20:29 | |
![]() | Exet glömde sin favorittröja hos mig... jag sydde om den till en mycket behändig halsduk. | |
| zacco | 2008-05-12 20:33 | |
![]() | den där med råttorna låter som en urban legend tycker jag | |
| vindsus86 | 2008-05-12 20:35 | |
![]() | detta var ingen hämnd, men brorsan jobbade på en av stenabåtarna ett tag och då skämtade han och de andra som jobbade där med varandra på olika sätt. practical jokes, typ. en grej brorsan gjorde var att han tog en gammal mögelost och lade bakom ventilationsgallret i en av de andras sovhytt.. | |
| LemonTart | 2008-05-12 20:37 | |
![]() | Jag tycker jävligt synd om råttorna... de måste ju ha svultit ihjäl. | |
| Karlsson_på_ | 2008-05-12 20:39 | |
![]() | men de gjorde massa barn också, som låg fint nerbäddade i soffan :) | |
| emman | 2008-05-12 20:39 | |
![]() | njae, de hade ju ca 20k i möblemang att tugga i sig ;) | |
| Suds McDuff | 2008-05-12 20:41 | |
![]() | Ett till litet practical joke som har med lukt att göra, är att stoppa in vitlökskapslar i duschmunstycket. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-12 20:43 | |
![]() | wow du är ju smartare än MacGyver :) (jag menar det, inte sarkasm) | |
| Eomin | 2008-05-12 20:57 | |
![]() | På min skola så har vi sådana där duschar som sitter fast ovanför, ni vet sådana där som man inte kan ta loss. En kille på skolan skruvade av själva plattan med hål för vattnet som är längst fram och lade sådana där runda vattenfärgsklumpar :D Det blev ett väldigt vackert vatten som inte riktigt fungerade att duscha i. | |
| Kumicho | 2008-05-12 21:11 | |
![]() | En variant på Suds McDuff är att smula kyklingbuljong eller liknande i duschmunstycket. Inte nog med att offret ifråga kommer lukta gott, bevisen försvinner förhoppnings med varmvattnet | |
| Eomin | 2008-05-12 21:12 | |
![]() | Sangen: Vad tillfreds med sig själv man måste känna sig när någon försökt flyga från ett hustak eller inte kan bli gravid på grund av klamydiasmitta. | |