Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 986 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guds Vrede - Ej medlem längre | 2008-05-14 14:32 | |
![]() | 60 års jubileum Idag är det 60 år sedan det Palestinska folket fördrevs och Apartheidstaten Israel bildades på spillrorna. Därför föreslår jag en tyst minut för alla offren till Israels terrorregim. | |
| Leninist | 2008-05-14 14:37 | |
![]() | Det borde alla kunna skriva under på, en tyst minut i sympati för det palestinska folket. | |
| LadyZara | 2008-05-14 14:38 | |
![]() | På valfri tid? ;) | |
| NadaR | 2008-05-14 14:51 | |
![]() | Jag skriver under. Nada Rankov | |
| DennisPlz | 2008-05-14 15:16 | |
![]() | Vi kan väl fira med Israel, men göra det uppriktigt? Varför inte fira med att göra Norrland samefritt och sätta en gigantisk betongmur mellan Sverige och en nyinrättad same-zon? De är vana vid förtryck från Sverige, så det borde inte innebär något större trauma för dem. Snarare en återgång till den gamla goda tiden. | |
| vulcan | 2008-05-14 15:32 | |
![]() | Ur reglerna för Seriöst: "Eftersom SERIÖST är ett mer uttalat diskussionsforum än de andra vill vi inte ha trådar här som inte inbjuder till diskussion, t ex rapporter om nyheter eller "hyllningstrådar" till någon känd person man tycker är sympatisk." Av det skälet och eftersom det finns en gammal tråd om Israel-Palestinafrågan där man kan fortsätta en ev. diskussion i sak så flyttar jag denna tråd till Snack. | |
| vulcan | 2008-05-14 15:37 | |
![]() | Länken till tråden: www.betapet.se/forum...ea did=8564 Ett förtydligande också: Iom flytten till Snack så kommer jag också att tillämpa principen att trådstartaren har rätt att välja inriktning/begränsning på tråden. Inga invändningar eller kritik mot syftet här alltså, eller åsikter om själva sakfrågan (dvs konflikten mellan olika folkgrupper i Mellanöstern) - gå till länkade tråden ovan om ni vill fortsätta det samtalet. | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-14 16:36 | |
![]() | skål | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-14 16:39 | |
![]() | Gillar när du pekar med hela handen vulcan! | |