Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 38 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:04 | |
![]() | ursäkta damen Kan nån säga hur det kan komma sig att här hemma så kan tjejer vara hur pryda som helst, men så fort de är på charter så kan dom typ ligga med tio stycken. Vad fan beror det på?-Undrar=) | |
| Ballerina | 2008-05-18 17:06 | |
![]() | Därför att våran sexualitet inte är lika fri. Bara för att man gillar att knulla runt lite så får man "slampa-stämpeln" utomlands så slipper man det =) | |
| Dyslekso | 2008-05-18 17:08 | |
![]() | Äh, slampastämpeln får du överallt, det handlar bara om att du är friare på ett ställe där ingen känner dig.:) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:10 | |
![]() | Är det verkligen så som du säger Tears_of_god? Jag kanske är gammal men jag har ingen i min bekantsskapskrets som skulle göra så. | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:11 | |
![]() | barbariskt | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:21 | |
![]() | oceano-kom igen nu, så är det vet du :-) MimmL- vad är det som du upplever barbariskt? | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:22 | |
![]() | hade bara lust att skriva det! Hi Hi =D | |
| Ballerina | 2008-05-18 17:24 | |
![]() | Dysleko Kanske skönare att få den utomlands på 1 veckas charter? Jag får stämpeln ändå eftersom jag är en blondie och då spelar det inte så stor roll om man är oskuld eller lösaktig | |
| storråda | 2008-05-18 17:32 | |
![]() | Tears_of_god: Är det bara tjejer som ligger runt på charter? Nån måste de ju ligga med så jag antar att det beteendet gäller även för killar?! | |
| Ballerina | 2008-05-18 17:33 | |
![]() | storråda fel! det är bara tjejer som knullar :) | |
| Miss_jk | 2008-05-18 17:36 | |
![]() | Dom tjejerna som knullar runt på charter knullar nog runt minst lika mycket här hemma. | |
| Dyslekso | 2008-05-18 17:37 | |
![]() | Ballerina: ja, alltså tjejer som ligger runt får väl slampstämpeln i sina hemorter, menar jag. Du hinner inte få något rykte på en vecka på en främmande plats, och skulle du få det spelar det ingen roll, du bor ju ändå inte där, men däremot kan ju hela länder få olika rykten med avseende på slampaktigt beteende. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:38 | |
![]() | Undrar om det finns statistik på det här eller om det bara är en skojsig myt, att kvinnor är lösaktiga på charter. Kanske unga flickor men annars är man nog ganska rädd för könssjukdomar eller råka illa ut på något sätt. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:40 | |
![]() | Jag undrar vem det är som stämplar tjejer som slampor eller lösaktiga (mitt favoritord). Jag känner ingen som gör det. Både tjejer och killar i min bekantskapskrets knullar runt rätt flitigt och det har aldrig varit ngn som ifrågasatt det. Hur vanligt är det egentligen att man blir som tjej blir kallad slampa eller hora av ngn för att man har haft sex med ngn? Nu ifrågasätter jag inte att det händer, jag undrar bara hur vanligt det är eftersom det inte förekommer bland mina vänner eller de jag känner. Jag kan dock hålla med om att det lättare att hitta ngn när man är ute och reser men det tror jag inte beror på att man utomlands utan snarare att man umgås på ett annat sätt. Bor man på ett hostel så umgås man ju hela tiden med varandra och har då både mer tid att lära känna varandra och att hitta ngn man är intresserad av. | |
| Fantasi_regn - Ej medlem längre | 2008-05-18 17:43 | |
![]() | Ursäkta mig, Tears_of_god, men hur i helskotta vet du hur många tjejerna ligger med? Och hur vet du isåfall att samma tjejer är pryda här hemma? Skulle vara väldigt intressant att se källan till din så kallade statistik. | |
| storråda | 2008-05-18 17:46 | |
![]() | Apan Bollo: Jag vill gärna vara en del av din bekantskapskrets... hihihi | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:03 | |
![]() | Storråda: Klart du får vara med :) Alla som vill får :D Fast du måste så klart lära dig det hemliga handslaget. | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-18 18:12 | |
![]() | Sicken jäkla låg tråd då,, har du belägg för det du "säger" eller ä det dina egna fria fantasier,, Bitte | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:17 | |
![]() | Svaret är enkelt. Pojkvännen har stannat kvar hemma. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:20 | |
![]() | Är väl inget fel med att vara promiskuös så länge man inte hymlar om det. | |