Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 20 611 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 20:58 | |
![]() | Hur många tycker om andra avenyn, skulle du kunna tänka dig att va med som skådespelska nästa säsong? Hur många tycker om andra avenyn egentligen? Jag menar hur jäkla bra spelar dem inte.. allt handlar ju om hur ungdomarna mår idag osv, dem gör det för att hjälpa ungdomarna, så sjukt bra pogram kan inte förstå! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-18 21:00 | |
![]() | Jag har inte tittat så jag vet inte om dem är bra på att spela. Jag har inte sett ett enda avsnitt och kan inget om dem skådespelarna... Dem kan säkert vara jättebra, men jag vet alltså inte då jag inte sett något. Jag har bara sett så pass att jag insett att det inte är en serie för mej, oavsett om dem är bra på att spela | |
| alapet_torsk - Ej medlem längre | 2008-05-18 21:01 | |
![]() | det är en riktig b-serie..billigt gjord i studio hela tiden,och skådespelarna är värdelösa..fast det funkar o kolla på ändå konstigt nog | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 21:02 | |
![]() | Hihi, men du är väll mamma ? :) mammor kollar väll inte på ungdomsserier? Dom gillar ju annat (: fast det kanske skulle va bra för vuxna/föräldrar att kolla på det hur ungdomarna har det, eller dem kasnke redan förstår endå? | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 21:04 | |
![]() | alapet_torsk, nej det är världens a-serie! "konstigt nog går det att kolla på endå" haha, då måste ju du på nått sätt tycka att den är bra även om du tycker den är lite b-ig? | |
| emmylicious | 2008-05-18 21:23 | |
![]() | ungdomsserie? min mormor och morfar (76 resp. 78 år) älskar andra avenyn. | |
| Miss_jk | 2008-05-18 21:24 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ad id=10247 | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 21:25 | |
![]() | emmylicious ja, det är egentligen eng ungdomserie, eller tja, haha men coolt att din mormor o morfar kollar på det :) | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 21:26 | |
![]() | Oj, alltid startar jag saker i onödan utan att kolla :p | |
| Nemi | 2008-05-18 22:07 | |
![]() | Hum, även fast denna tråd har fått en del svar så stänger jag den då trådskaparen själv insett att det redan finns en annan :) /Nemi | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.