Spelrum
| Giraffen | 53 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 87 |
Mobilspel
| Pågående | 19 799 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2008-05-19 09:43 | |
![]() | Less på allt prat om sex i alla trådar Familjesaiten Betapet, har förvandlats till en lekstuga för personer som hela tiden ska komma med kommentarer i var och vartannat inlägg om sex och/eller snusk.. Oavsett vad tråden handlar om så är man där och insinuerar kring detta ämne. Och nej jag är ingen moralkärring,, men känner att detta har spårat ut totalt. Jag vill inte läsa om sex , sn*ppar och f*ttor o var och vartannat inlägg. Jag vill inte läsa hur xx vill göra det eller det med yy. Jag vill kunna läsa i forumet utan att måsta se andra människors sexvanor eller brist på dessa, hela tiden. Ni som nu känner att ni måste dryfta detta hela tiden söker till saiter som är till för detta ämne. Jag vet också att forumvärdarna gör att otroligt bra jobb med att hålla forumet ”rumsrent”, men jag anser att många användaresaknar respekt för detta och för att betapet är ett ställe där alla åldrar ska kunna trivas och vistas på.. Bitte .. | |
| emmylicious | 2008-05-19 09:47 | |
![]() | Jag har också tröttnat rejält, så mycket sex kanske det inte är 8även om det blivit en del) men däremot att några få fpersoner skriver i ALLA trådar oavsett vad de handlar om och fäller kommentarer som dels inte hör till ämnet och allmänt fjantiga kommentarer. Tycker också att forumvärdarna är underbara. Hur skulle forumet se ut utan dom? | |
| le-lou | 2008-05-19 09:52 | |
![]() | Kan bara hålla med, det är oerhört tröttsamt att se trådarna hackas upp av två-mans flirtande, trams (finns en "riktig" tramstråd-håll er till den!), och meingslösa oneliners utan nån innerbörd, ofta helt oförståeligt för mer än de inblandade. Vet de inte vad msn är kan man fråga sig? Forumet är inte tänkt som ett chattrum, vill man chatta finns flera program att tillgå. | |
| Marie08 | 2008-05-19 09:57 | |
![]() | Familjesait? Är det inte en spelsida? Och som sådan, till för alla...oberoende ålder och/eller intressen! | |
| Snoosy | 2008-05-19 09:58 | |
![]() | Det är tråkigt med personer som hela tiden måste skämta till det om sex. Men det lustiga är att jag har inte märkt så mycket av det bland trådarna. Inte så att det finns i varje tråd iaf ? Möjligtvis 10%, men det är väl inte så farligt ? | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-19 10:01 | |
![]() | Spelsida för alla åldrar då,, alltså nått som hela "familjemedlemmar" ska kunna vara på oavsett ålder Bitte | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 10:14 | |
![]() | va spelar de för roll? sex finns ju överallt i sammhället. det är ju inte lika tabu längre som förr. sen kan jag förstå att du som är äldra har svårt att förstå det men så är de, 12 åringar har sex i dag, bara för 8 år sedan när jg var 12 lekteag med gossedjur. | |
| emmylicious | 2008-05-19 10:16 | |
![]() | men det handlar inte bara om sex, utan allt fjanteri i trådarna också som förvärrats dom senaste månaderna. | |
| anduors83 - Ej medlem längre | 2008-05-19 10:24 | |
![]() | Står bakom Bittes ord till 100%! | |
| Helröret | 2008-05-19 10:26 | |
![]() | haha du e ju visst en moraltant. | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 10:31 | |
![]() | Gå och ligg lite istället Bitte. | |
| le-lou | 2008-05-19 10:35 | |
![]() | Miss Lyckad, vad ger dig rätt att tilltala en annan medlem sådär? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-05-19 10:37 | |
![]() | Miss lyckad: Jag måste å det starkaste fördöma detta olämpliga, smaklösa och högst förkastliga förslag. Och, nej jag lägger naturligtvis inga moraliska aspekter på detta. | |
| Miss_jk | 2008-05-19 10:38 | |
![]() | Håller med Bitte. Spelar väl ingen roll om det är ett mer sexfixerat samhälle nu än förr och att det inte är lika tabu som förr, man behöver inte prata om sex i precis varenda mening för det. Här blir matlagningstrådar till matsex-trådar, semestertrådar blir till sex-på-balkongen-trådar osv. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:09 | |
![]() | Värre än alla fula ord och detaljerade beskrivningar över sina sexvanor, tycker jag det är t ex med kommentaren "nice boobs", som dyker upp lite här och där. Man har inget vettigt att säga och på sedvanligt sätt tystar man kvinnor med en förnedrande kommentar eller en smäll. Sånt är verkligen skrämmande att visa skolbarn. "Är det där tufft, är det så man beter sig som kille"? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:18 | |
![]() | O_o | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:22 | |
![]() | Tänkte bara det var ett bra förslag eftersom man blir mycket gladare av skönt sex. Själv har jag inte stött på mycket olämpligheter i trådarna, fast jag kanske har läst fel trådar.. | |
| le-lou | 2008-05-19 11:24 | |
![]() | Miss lyckad - det är INTE ok så du vet det. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:32 | |
![]() | Så de trådar med sex som ämne är inte ok? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:33 | |
![]() | Ett forum som passar alla och inte gör någon upprörd. En nåd att stilla bedja om. | |