Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade64
Mobilspel
Pågående20 450

Forumkategorier

Användare Inlägg  
maliinh_ - Ej medlem längre2008-05-19 14:13
Antal inlägg: 89

Varför?
Varför andvänder unga tjejer typ, histers stringtrosor hotpants är det för dem vill att killarna ska tycka det är snyggt och att dem tänder på det lika mycket som dom tänder på att vi brudar har smink? :S Jag undrar väldigt mycket men orkar endå inte ksriva ner allt som till exp sola solarium få snygg kropp få bra utsendee snygga kläder, snart blir allt så jävla löjligt.

Sara0162008-05-19 14:15
Antal inlägg: 238

Jag använder det som jag tycker e bekvämast faktiskt..
Sen gillar jag att känna att jag ser bra ut och känner mig ganska fräsch när jag har fått solbränna..

Linda88 - Ej medlem längre2008-05-19 14:16
Antal inlägg: 241

man kan väll vilja se bra ut för sig själv? jag tycker det är roligta att klä upp mig och sminka mig då o då

maliinh_ - Ej medlem längre2008-05-19 14:17

Jo visst man kan väll få se fin ut, så kan jag också känna, att jag ibland ser hemsk ut för att sedan se fin ut, men att man överdriver för mycket är bara töntigt, jag blirså tokig.

Linda88 - Ej medlem längre2008-05-19 14:20

ja tror de beror på individ många är nog osäkra på sig själva om måste hålla på så, sedan vet jag ju hur de själv är. jag var mobbad på högstadiet för ja var en tönt men hade jag börjat supa knulla runt och gå med stingtrosor uppdragna till axlarna hade jag varitsuper poppis. De är därför de uppstår ala är rädda för att bli mobbade o anpassar sig efter de som anses vara tufft

maliinh_ - Ej medlem längre2008-05-19 14:24

Linda88 jo, det är sant, jag har dock heller inte haft det så bra under min uppväxt jag har också varit mobbad, men att vara rädd och ha dåligt självförtroende o sminka sig och se ut som en steldivdocka och dra på sig histers eller string och röka och allt och dricka och knulla runt, förvärrar bara det hela, fast dem bestämmer ju själv det är deras liv, och jag kan ju inte precis göra någonting åt det, det måste de ta ansvar för själva, men jag tycker det bara är så synd, för man behöver inte dricka och supa sig full man kan ha lika kul utan man behöver inte heller knulla hela tiden, man kan visa kärlek lika mycket utan att hålla på knulla, visst kan knulla ingå men bara inte överdrivet mycket.

Linda88 - Ej medlem längre2008-05-19 14:26

tror alla tänker så innerst inne man alla är så jävla rädda för att sticka ut o vara sig själv vilket skulle uppfattas som udda

Grymming2008-05-19 14:26
Antal inlägg: 2666

boxertrosor är absolut snyggast på tjejer! Sådeså!

Bitte - Administratör2008-05-19 14:27
Antal inlägg: 24211

www.betapet.se/forum...am p;page=0

Vad är det för fel på denna tråd om ämnet

Bitte

maliinh_ - Ej medlem längre2008-05-19 14:30

Linda88 ja, och sen att vara sig själv och ha en egen stil är självklart skitcoolt och då visar det att man är stark, men man kan lätt bli mobbad och kränkt för det också, så det är nog därför alla går runt i string hipsters boxer o hotpants o allt det hära. sola solarium å få snygga former.. inte för jag tycker själv att jag är snygg och så, jag skulle gärna vilja ändra på saker, men alla ser olika ut, och dom flesta döljer sitt själva jag genom att dra på smink sola solarium, så jag får väll endå va glad för det jag har, och ingen i min familj är lika smal som jag, det är jag ensam om, det är sjukt. :o och jag vet inte hur många komplimanger jag fått, fast jag säger nej om dom ycker att jag är söt eller snygg, då säger jag nej usch, istället för att godta den. Men det är nog för jag har en rädsla för dom bara säger så för dem också inte tycker så, eller något.

Linda88 - Ej medlem längre2008-05-19 14:33

När man har varit mobbad o fått höra hur värdelös o misslyckad man är har man svårt att ta till sig komentarer, de är likadant för mig. Jag jobbar idag som nakenmodell men shit vilket mod de krävdes men jösses va stolt ja är över mig själv.

maliinh_ - Ej medlem längre2008-05-19 14:34

haha, jo det kan jag förstå, så när du börja jobba som nakenmodell var det då du börja få ditt snygga självförtroende? känns so jag behöver få mer uppmärksamhet och komplimanger för jag ska komma upp i eget självförteoende.

Linda88 - Ej medlem längre2008-05-19 14:38

nej det var faktiskt mina vänner som övertala mi att gå dit på en provfotning, jag tyckte det var grymt läskigt men jag märkte att jag faktiskt kännde en viss lättnad efteråt. Fotograferna är duktiga o de är absolut inget porrjobb som tyvärr många tror. JAg fortsatte och mina bilder blev bara bättre o bättre och jag lärde känna min kropp bättre också.

Hillegnu2008-05-19 14:41
Antal inlägg: 710

oj vilka fördomar som frodas här.....

maliinh_ - Ej medlem längre2008-05-19 14:42

Jo, man kan ju tycka så från början, det är synd att ingen av mina vänner har tipsat mig om modelljobb, jag har själv velat prövat, men min mamma säger att man bara blir sjuk det blir som en sjukdom för man bara tänker på utsendet och så, men jag har ingen aning om det gör så att man får bättre självförteoende. Vet helelr inteh ur jag ska få upp det för att själv inse, och när man kolalr på själv till exp tycker man att se lite rund o tjock ut, men när man ser sig i spegeln är det en helt annan grej då är man toksmal.

Miss_jk2008-05-19 14:44
Antal inlägg: 8941

"Varför andvänder unga tjejer typ, histers stringtrosor hotpants "

Vad fan ska man använda då? Vanliga trosor? Och varför skulle då hipsters och hotpants vara "sexigare" än vanliga trosor? Fattar noll och intet av var du vill komma med ditt inlägg.

maliinh_ - Ej medlem längre2008-05-19 14:48

Miss_jk Alltså jag fattar inte varför man andvänder stringtrosor elelr hipsters elelr hotpants eller boxers, iofs har jag bara get mig in på att pröva string och boxer, nått annat har jag inte prövat så ska inte ge utså starka ord om det helelr kanske, men jagtycker det bara är så sjukt obekvämt, vanliga bomulls trosor är hur skönt somhellst men det ser ju inte så värst fint ut, precis, men värre skulle de se ut om man hadde stringtrosor, en rem i röven,

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?