Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
8
Inloggade22
Mobilspel
Pågående20 075

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Vikage2008-05-19 21:17
Antal inlägg: 579

Skumma drömmar
Jag vet att det redan finns en tråd om mardrömmar. Alla drömmar är dock inte mardrömmar utan en del är bara helt enkelt skumma och komiska. Tänkte vi kunde dela med oss av dem här.

En dröm jag minns ovanligt tydligt är en där jag träffar Jesus. I drömmen förklarar han för mig att han lever om sitt liv i en evig loop vilket innebär att redan blivit korsfäst ett otal gånger. Nu var han trött på det och planerar att rebellera mot rommarna och slå sig fri. Av den anledningen sökte han upp mig för att diskutera lämpliga one liners han kunde leverera när han besegrade romarna.

brandman292008-05-19 21:20
Antal inlägg: 155

jag hade en mardröm när jg var liten som handlade om att det var vargar och björnar som försökte äta upp mig....den var läskig då!

Vikage2008-05-19 21:20

Nu skulle detta vara skumma drömmar, tråden om mardrömmar finns redan

brandman292008-05-19 21:30

aha....där fick jag så jag teg...läste bara halvvägs....*pinsamt*men dåså!
Jag hade en skum som handlade om att jag var ute och körde isbrytare med göran persson och vattnet var inte vatten utan skumbananer!!!
Efter en stund så sjunk båten och vi var tvungna att simma så jag och göran racade över oceanen av skumbananer....
Jag vaknade kallsvettig och var tvungen att spy.....
pga alla kallsupar?

brandman292008-05-19 21:30

var den skum nog?
haha *znark*

Vikage2008-05-19 21:36

Skummigare än så blir det väl inte

iothal - Ej medlem längre2008-05-19 21:45
Antal inlägg: 169

Vakendrömmar där man drömmer fast man är lika medveten som i vanliga livet kanske kan klassificeras som skumma om än intressanta.

Vigdir2008-05-19 21:47
Antal inlägg: 3722

Brandman - politiker i drömmar är klart skumt! Jag drömde för en massa år sedan att jag blev tvångskysst av Staffan Burenstam-Linder medan Tage G. Petterson tittade på. Därefter gick vi för att titta på något som var en korsning mellan en kapplöpningstävling och ett tornerspel - med flodhästar. Den drömmen är en av mina knepigaste.

MsPlayer2008-05-19 21:49
Antal inlägg: 5

jag drömde ganska nyss att jag hade en stor, djup cellulit rakt in i magen. Det va nog det äckligaste jag dröm på hur länge som helst. Såg den där äckliga celluliten resten av dagen.
Tack för mig. :)

kermis2008-05-19 22:10
Antal inlägg: 1323

My kind of thread... Jag är en sån som skriver ner alla drömmar jag kommer ihåg så fort jag vaknar.. :)

Min skummaste på ett tag var förra veckan då jag drömde att jag och Ami James (Miami Ink) var tvugna att gifta oss för att lura nån knarklangare. Jag fick nöjet att hångla med människan då vi blev förälskade på riktigt efter ceremonin. På väg upp till vår vindsvåning ramlade en whiskyflaska i marken med ett klirr och väl inne i lägenheten började jag plocka små glas"prickar" (mana, för de som spelat Magic nån gång). Sedan gick jag och Heather Graham på en toalett och satte oss i varsitt bås. Hon skickade fyra påsar strösselliknande knark till mig varpå polisen rusade in eftersom vi glömt stänga dörrarna och alla såg...

kermis2008-05-19 22:10
Antal inlägg: 1323

för att klargöra, jag hade inte knarkat kvällen innan eller så. :)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?