Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| videll | 2008-05-22 15:31 | |
![]() | Rödgul hankatt, kastrerad söker Matte! EFTERLYSNING Är det någon som saknar mej? Är nu i Västeråstrakten. Kelig, pratsam, jättehungrig och saknar sin matte och/eller husse. Kontakta i så fall videll. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-22 17:53 | |
![]() | Om katten är kastrerad så är den sannolikt chipmärkt eller tatuerad i örat. Har du kollat det? | |
| vulcan | 2008-05-22 18:07 | |
![]() | Forumadmin: Kattefterlysningar hör inte hemma i Seriöst. Det finns en pinnad tråd (överst) om vilka ämnen som godkänns här. Denna tråd flyttas till Snack. | |
| hugokolbaz | 2008-05-22 18:12 | |
![]() | Förlåt men varför tror du att matte spelar betapet? | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-22 18:12 | |
![]() | Oki ditt djur, du får sova på min toa, slicka min arm, men ge fan att klättra i mina gardiner Du får äta torrfoder. | |
| peta alf | 2008-05-22 19:53 | |
![]() | Eftersom katten är pratsam så har han väl berättat att matte brukar hänga på betapet:) | |
| videll | 2008-05-22 19:54 | |
![]() | Alla sätt är bra på att efterlysa kattägare. Jag har fler annonser ute o de ringer tom från skåne. Katten kan ju hamnat i någon transport. Katten är inte märkt i något öra. Så om någon spelar betapet som saknar sin katt tycker jag det är ett bra sätt att efterlysa hans ägare! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-22 20:00 | |
![]() | Tycker verkligen du gör en bra sak videll! Kram! | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-22 20:10 | |
![]() | Har du varit hos polis eller veterinär för att scanna efter chip? Synnerligen ovanligt med kastrerade katter som är omärkta. | |
| Näckros | 2008-05-22 20:53 | |
![]() | beror på... har du en ren bondkatt- och då menar jag en som bor på en bondgård- ser du till att kastreraq alla katter för att slippa invasion av små kisseungar som blir förvildade, men det hör inte till vanligheten att dessa katter blir chippade. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-22 21:33 | |
![]() | min erfarenhet är att om katten har en ägare som låter kastrera den så märks den samtidigt eftersom det då är kostnadsfritt. | |
| videll | 2008-05-22 21:36 | |
![]() | Tack för stödet. Han (Tarzan eller vad han heter) är en "vanlig" bondkatt och vi har letat igenom honom ordentligt, tagit bort en massa fästingar bl.a. Man brukar kunna känna chipet i nacken om man känner efter ordentligt. (Vi har själva två katter som är kastrerade och en är chippad men inte öronmärkta.) Kram o håll tummarna för rätt ägare | |