Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 34 |
Mobilspel
| Pågående | 18 695 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bergatroll | 2008-05-23 14:08 | |
![]() | Avviker från sin egen smak? Ja, nu ska vi snacka musik igen. Vilken artist/grupp som ni lyssnar på avviker mest från det ni vanligtvis lyssnar på? Jag t.ex är mestadels inne på folkmusik och hårdrock, men är helt såld på Chris Isaak. | |
| mantikoran | 2008-05-23 14:12 | |
![]() | Jag lyssnar mycket på funk och jazz men gillar Anthony and the Johnsons jättemycket. | |
| Hedenstierna | 2008-05-23 14:13 | |
![]() | Jag lyssnar i mest på hiphop och rnb. Men älskar mando diao, the hives m.m | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:13 | |
![]() | Hm, shit vad svårt. Försöker utröna vilken genre jag vanligtvis lyssnar på. Åtminstone mest. Men okej, techno är väl ingen genre jag brukar gilla, men Underworld är himla bra. | |
| helbe267 | 2008-05-23 14:18 | |
![]() | Just nu lyssnar jag på akon, funkar bra. Favvo låten annars är för tillfället Curly sue med Takida, sååå bra. En helt underbra radiokanal är www.neradio.se tråkigt att den bara finns på nätet. Så jag gillar techno och trance | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:21 | |
![]() | Favoritmusiken är hårdrock från 70- och 80-talet. Dock hyser jag en lite hemlig kärlek till Lasse Berghagens musik. Sven-Ingvars gillar jag också. | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:30 | |
![]() | I vanliga fall grindcore och hiphop, men när jag sätter mig och tittar på schlagerfestivalen så blir det en liten avvikelse. | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:43 | |
![]() | ja gillar RB och soul men tycker också om att lyssna på balader! | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-23 14:50 | |
![]() | Gillar techno på dansgolvet, tystnad hemma. Men har blivit pumpad m schysst hiphop på senaste. | |
| le-lou | 2008-05-23 15:14 | |
![]() | Jag gillar REM. REM är ganska trist grupp att se live, men ooo vad bra musik det är. Anouk är en annan favorit. John Frusciante (RHCP-gitarristen) har gjort flera fina skivor vid sidan om...grymt bra är framförallt "Shadows Collide with People"-skivan. Kvinnliga singer/songwritertyper som Heather Nova, Linda Perry, Jewel. Lite avvikande är väl isf Britney Spears nya platta- den är kanon. | |
| remvanrijn | 2008-05-23 15:56 | |
![]() | Tack att du gillar mig Le-Lou, men varför tycke du det ä trist att se mig ??. Själv tycker jag med om REM och många av mina vänner kan inte låta bli att lägga ordet under en match... Kul att va poppis =) | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-23 16:03 | |
![]() | Hm. Har bredmusik smak, många genrer som jag inte kategoriserar ens när jag lyssnar. Men en avvikelse vore om jag började lyssna på "Rnb" vilket aldrig skett. Aldrig gillat den musiken alls och inte heller "typiska" schlager dängor eller kommerisell musik. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-23 16:08 | |
![]() | Kan finna mig gnola på ngn rixfm hit.. Huja :S | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-23 16:12 | |
![]() | Jag älskar massor av musik som var och en avviker från motsvarandes "fans". T ex hårdrock, Bowie, visor, folk, psalmer och körsång över huvud taget. Mitt svartaste får är nog Barbados...smälter av "Kom hem"... | |