Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-24 20:01 | |
![]() | Inte bara kärlek ,även vänner!! Nu har vi haft ett gäng trådar om ragg och kärlek på beta. Så jag tyckte det va dags för en tråd om vänner på beta. Själv har jag hittat en underbar vän här på beta, Grönöga!! Vi snackar varje dag i telefonen och delar allt mellan himmel och jord. Tycker det är så häftigt att komma så nära en person som man aldrig träffat irl. Nu har vi bokat in en vecka tillsammans i sommar. Ska bli så kul att få träffas på riktigt, längtar....:-)) Finns det fler som träffat nya vänner här på beta eller på nätet öht?? | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-24 20:12 | |
![]() | Vänner tro mig jag har fått massor här,, Grönis som du nämner sedan har jag haft förmånen att träffa mitt livs tvillingsjäl här på betapet, en underbar vän är han =)) Sedan finns det en massa goa människor/vänner till Bitte | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-24 20:12 | |
![]() | Jag har träffat en äldre kvinna över nätet faktiskt. Hon och jag tränar hund tillsammans då och då och tar en fika ibland rätt kul hon har mycket intressant att berätta. Vi bor dessutom bara 10 mil ifrån varandra. | |
| MissT | 2008-05-24 20:21 | |
![]() | Ingen som vill bli min vän ;) | |
| MissT | 2008-05-24 20:21 | |
![]() | ?? Det var en fråga alltså... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-24 20:23 | |
![]() | jag kan bli din vän MissT... Jag har oxå träffat minst två vänner här på Beta..Det är konstigt ibland vad man har gemensamt... | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-24 20:24 | |
![]() | har du nått o komma med då? ;) | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-24 20:32 | |
![]() | Ni kan alla få bli min vän! | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-24 20:33 | |
![]() | Jag har funnit flera vänner genom Internet. En av dem har blivit den bästa vän jag någonsin har haft faktiskt. Andra har man mer sporadisk kontakt med. En del har man inte ens träffat IRL, men känner ändå en stark vänskap med. Via Beta har jag bara träffat en person hittills. Men det var en synnerligen trevlig bekantskap som nog kan växa sig ännu starkare framöver. | |
| Nemi | 2008-05-24 20:34 | |
![]() | Min bästa vän hittade jag via irc och min sambo via en dc-hub :) | |
| JaguIaren | 2008-05-24 20:39 | |
![]() | Jag har ju spelat detta spel rätt länge så i princip hela min nuvarande bekantskapskrets känner jag genom betapet och ordspel. Förutom alla jag träffat genom olika irl-tävlingar så har jag lärt känna många andra "på egen hand". Scrabble har visat sig synneligen gynnsam för både vänskap och kärlek för mig=) | |
| zmiley | 2008-05-24 20:40 | |
![]() | jag har också träffat en äldre kvinnna att träna med... | |
| MissT | 2008-05-24 20:44 | |
![]() | Erbjuda? Klart jag har, humor, sprallighet, spontanitet och en jävla massa andra toppen kvaliteer ;) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-24 20:45 | |
![]() | Lärde känna Bitte här, kramis =) *som i motsats mot vad många tycks tro är en kvinna med stor värme och en rejäl humor ;)* Hon var även med när jag gifte mig med min Niclas *Niclas57, betapetare ..* Oceano är ännu en, underbar sprudlande livsglad tjej. Det ska bli så spännande att få träffas irl, känns som om vi känt varandra i flera år redan ju ... =) puss på dig stumpan ;) | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-24 20:47 | |
![]() | MissT okej de duger, du kan få va min vän ;) Haha jösses snart kommer vi få en alldeles egen liten familj betapet | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-24 21:11 | |
![]() | Ja..det här är helt otroligt, har även jag fått minst två vänner däribland bennyboll som är enligt mig en själsfrände....och hon ger mig ett stöd när jag nu står inför en förändring i livet...och då pratar jag om skilsmässa, helt underbart. Och jag tackar er alla här i beta för att ni förgyller min vardag. Usch nu blev jag sentimental, men det får ni stå ut med:) Och till slut MissT...jag vill ha dig som vän. | |
| MissT | 2008-05-24 21:13 | |
![]() | Tack alla, det värmer. Jag tycker också att man på något sätt fått ett band till alla som skriver i forumet. Jag saknar Beta när jag inte har tillgång till en dator och det är inte pga spelet utan alla härliga människor. Tråkigt att höra om din skilsmässa Vita, jag har gått igenom samma sak. *kramar om* | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-24 21:21 | |
![]() | Fått en "bästis" + 2 vänner via en annan sajt. Betas bidrag: BowlarRob ScrabblarTempuhr & så den där jäfla Adam då. | |
| E_Cantona | 2008-05-24 21:21 | |
![]() | Tycker det verkar finnas många goa människor här...nån som vill vara vän och hjälpa till med inredningstips??? Själv är jag en inredningsteknisk katastrof:)) | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-24 21:24 | |
![]() | Jag söker en snickare från Farsta med redigt tilltaget verktygsbälte. ;-P | |