Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 680 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sirik | 2008-05-25 10:27 | |
![]() | Mors Dag...för vem? Jaha så var det dags igen..Mors Dag! För vem är denna dag införd? 1. Är det för att Mor ska bli uppvaktad med en blomma för att hon dagen till ära står vid spisen och fixar till något gott till middag (som alla andra dagar) att fägna familjen,sina barn och ev. barnbarn med. 2. Eller är dagen till för att affärerna ska få sålt lite extra. 3. Eller är det rentav så att Mor ska bli hågkommen med en blomma och sen bli befriad från spis och kök denna dag, för att bli utbjuden av barnen till deras hem eller nåt mysigt matställe. Vilket alternativ tror Ni är meningen med Mors Dag? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-25 10:29 | |
![]() | Hej Sirik... Jag röstar på alternativ 3, men det kommer inte bli så här iaf. Måste jobba ju..(varken för mej eller min mor, men jag har iaf köpt en liten blomma till mor o ställt på hennes köksbord. Hon är bortrest men kommer hem i dag o ser det!) | |
| tyra | 2008-05-25 10:30 | |
![]() | Jag hoppas att det är det tredje alternativet.Men tyvärr har jag aldrig råkat ut för det. | |
| wotte | 2008-05-25 10:35 | |
![]() | jag gav min mamma frukost på sängen och en ros. mamma är ju alltid mamma | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-25 10:42 | |
![]() | sv.wikipedia.org/wik...i/ Mors_dag | |