Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 951 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lill-IT | 2008-05-26 15:14 | |
![]() | Blottare Läste precis denna notis i Aftonbladet: wwwc.aftonbladet.se/...__ ,00.html Jag blir ju helt full i skratt när jag tänker mig denna nakna man i rånarhuva, så otroligt dråpligt. Att jag sen skulle bli vettskrämd om denne person joggade upp jämsides med mig i skogen är en helt annan femma. Vad är det för folk? Hur kan man bara kläcka en sådan tanke, och sen verkställa den? Vad driver dessa män och kvinnor som inte kan låta bli att exponera sig? Tänkte att vi kunde skriva om blottare i denna tråd, vad ni tänker eller om ni har upplevt något sådant. Personligen har jag fått uppleva en "bärry" (mansrumpa) genom en bilruta på ett alldeles för litet avstånd, samt att en man blottade sig på jobbet. Jag anmälde det senare. | |
| Jamo | 2008-05-26 15:16 | |
![]() | De allra flesta blottare som blir dömda döms till rättspsykiatrisk vård, vilket tyder på att det som driver dom är en psykisk sjukdom. | |
| skrankan | 2008-05-26 15:21 | |
![]() | När jag var typ 14 år(16 år sen) var det en typ som "ollade" på bilrutan när jag satt o väntade på mina föräldrar utanför ICA. Hörde sen att han hade blivit omhänertagen efter att ha bottat sig ännu en gång.Den gången för en liten pojke i sandlådan. USCH!!!! | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-05-26 15:24 | |
![]() | Hm, 01 har jag för mig att det var, jag var alltså 9 år, så träffade jag en blottare. Jag fattade ju inte vad det var först, tyckte bara att han var konstig som höll sin hand på ballen och sen ville hålla mig i handen. Hann dock inte se något av han vad jag kommer ihåg, sprang hem rätt snabbt. | |
| Lill-IT | 2008-05-26 15:24 | |
![]() | Jamo - Hur kan man "vårda" bort ett sådant beteende tro? Men jag tror att det är som du säger, att det nog inte är helt friska människor. Skrankan - olustigt.. skönt att de tog honom. | |
| Lill-IT | 2008-05-26 15:27 | |
![]() | Hanna - Låter inte heller så trevligt. Ge sig på en lite tös... | |
| angelica81 | 2008-05-26 15:50 | |
![]() | Jag har alldirg lyckats stöta på någon än men om jag skulle göra det skulle jag peka på ballen och skratta och berätta för han att den där lilla är väl inget att visa upp haha beroende på situationen på så klart men om jag skulle möta han och han drog upp sin rock eller vad han nu har på sig. | |
| Lill-IT | 2008-05-26 15:55 | |
![]() | Hmm Angelica - Att skratta åt en störd person kanske inte är det smartaste sättet att reagera på. Kan ju få honom helt ur balans och kanske att han då tar till våld? | |
| angelica81 | 2008-05-26 15:58 | |
![]() | lill-it: nej det är kanske inte det smartast man gör men nu tänkte jag på om jag skulle träffa på någon men sen om jag skulle göra det tror jag nog inte jag skulle skratta just då men senare skulle jag nog dö av skratt. Förlåt det är jag och min sjuka humor som ställer till det | |
| Lill-IT | 2008-05-26 16:00 | |
![]() | Jag skulle nog också skratta, i efterhand. Men inte just då det sker, då skulle jag vara vansinnigt rädd. | |
| angelica81 | 2008-05-26 16:07 | |
![]() | ja det beror ju på situationen som sagt om jag skulle bli rädd eller inte vore jag inne i stan med massa folk så hade jag nog inte blivit rädd men om jag var ute och sprang själv så skulle jag nog skita på mig haha | |
| halvkass | 2008-05-26 16:36 | |
![]() | Känner en dam som jobbade i en liten delikatessbutik på västkusten för många år sedan. En dag stod det en gubbe och blottade sig utanför fönstret så att hon och alla kunder såg allt. Damen som är rätt cool sprang ut och sa till gubben "-Har du inget mer att visa kan du likaväl gå." Med svansen mellan benen lunkade blottaren i väg. En gammal jobbarkompis råkade ut för en blottare som visade upp genitalierna genom ett fönster på gympasalen där hon tränade. När hon senare skulle beskriva förövaren för polisen fick hon förklara att hon bara såg mittpartiet och det första ord hon kom att tänka på var "Ponny". | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-26 16:50 | |
![]() | Se inlägg under Ändå/-n :-) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-26 17:41 | |
![]() | När jag va liten råka jag ut för blottare flera gånger. Och jag hade hört det där om att man skulle skratta åt dom. Men icke att jag våga, blev ju skiträdd. En gång sprang jag till och med snabbare än min schäferhund hem. Såg nog ganska kul ut. Först kommer jag löpande som en antilop och efter kommer min stora hund i full galopp:-)) | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-26 17:44 | |
![]() | Haha..*asg* | |
| Tinna | 2008-05-26 18:21 | |
![]() | Haha.. Har som tur är inte mött denne snubbe :P | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-26 18:26 | |
![]() | Jag och min bror krockade en gång med våra cyklar när vi var små. Då kom en farbror och började förmana oss för att vi skulle se upp med testiklarna osv, och så visade han sina, och hade en lång utläggning om allt man behöver veta. Sen kom hans fru (eller någon kvinna) och hämtade honom och frågade om han druckit. Jag och min bror och våra kompisar som var med tyckte mest att det hela var komiskt. | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-05-26 19:14 | |
![]() | Varför bussade du inte schäfern på honom, oceano?? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-26 19:17 | |
![]() | Jaa du vet inte varför jag inte gjorde det. Blev nog bara så chockad. sen va jag bara typ 12 år eller nåt. | |