Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 931 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-28 17:51 | |
![]() | svara på fråga fast man inget vet I det här forumet dyker det upp frågor av det mest skiftade slag och variationen på svar är stor, ibland får man ett seriöst och ibland ett mindre seriöst, som man för det mesta kan skratta åt. Det som kan störa mig lite är dock när en och samma person svarar i alla trådar med "jag vet inte, tyvärr" !!! Är man bara så inne på att se sitt nick i raden av svar eller varför gör man så? Om man inte har något mer än "jag vet inte" att säga kan man väl låta bli att skriva? Jag vet att det är många som skriver rent nonsens i många trådar, däribland jag själv ibland, å andra sidan kan man ju inte heller förbjuda folk att skriva vad dom vill då detta är ett forum.... jag vet inte riktigt. Vad tycker ni andra om såna svar?? | |
| bove | 2008-05-28 17:53 | |
![]() | Jag vet inte riktigt.... Förlåt=) | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:05 | |
![]() | MimmL... läs o begrunda ;-) | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:15 | |
![]() | Hehe jätte kul! Nja jag skriver nog mest för att folk ska veta att man finns! Och för att det är kul! men om folk irteras på detta ska jag lägga av! Kram Mia | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:20 | |
![]() | Tycker det är bra att du bryr dig i alla fall, MimmL - kram på dig med. Själv funderar jag på att be mina barn gömma mitt tangentbord, så jag inte skämmer ut dem här, eftersom jag inte kan låta bli att häva upp mina ord i ämnen som berör mig... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:26 | |
![]() | Men mommes om ämnet berör dig så har du ju säkert något att tillföra diskussionen mer än "jag vet inte"?? MimmL: Klart man vill synas men det blir lite trist att som andra inlägg i alla nya trådar läsa att du "inte vet något", är det inte bättre då att lägga mer krut i trådar där ämnet ligger DIG varmt om hjärtat och du har en egen åsikt?? =D | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:26 | |
![]() | Det är minst sagt lika störande i så fall med alla självutnämnda forumpoliser som i tid och otid ska rätta folks stavfel, berätta att det finns minst 10 andra trådar i ämnet osv.. | |
| Liga - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:28 | |
![]() | var lite skysta mot MimmL | |
| vindsus86 | 2008-05-28 18:28 | |
![]() | alltså, nog för att det kan verka fånigt att folk gör så, men å andra sidan så om du vill ha svar på en fråga du ställt så är det väl bara bra om folk skriver i tråden även om de kanske inte har något svar eftersom tråden då flyttas till sida 1 och högst upp så det är större chans att någon annan som kanske vet något om ämnet får syn på den. ämnen som få vet något om kan annars snabbt försvinna och falla i glömska om man endast får ge utläggningssvar i trådarna ju. är väl bara bra om lite meningslösa människor försöker sig på återupplivningsförsök på tråden då och då? | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:29 | |
![]() | håller ABSOLUT med Zimba där | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:36 | |
![]() | Instämmer med vindsus och ja Zimba, det är sjukt jobbigt med tillrättavisare. Låt forumvärdarna sköta sitt jobb, det räcker. | |
| Suds McDuff | 2008-05-28 18:36 | |
![]() | Det finns en tråd för värdelösa inlägg: www.betapet.se/forum...ad id=10490 | |
| vindsus86 | 2008-05-28 18:46 | |
![]() | jag håller absolut med vindsus86 där. hon verkar vara en smart person. ni borde dyrka henne. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-05-28 18:48 | |
![]() | Du menar att man inte ska skriva ogrundade gissningar eller ljug i forumtrådarna? fan. Då kan jag nog aldrig skriva mer. | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-28 19:00 | |
![]() | Jag brukar majla y not när det är något jag grunnar på, ty den mannen sitter inne med alla svar - och några till. *skoja´* ;-P | |
| zmiley | 2008-05-28 19:03 | |
![]() | Ja, jag vet inte riktigt heller......Vad tycker ni? | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-28 19:09 | |
![]() | Majla y not sa jag åt dig! | |
| ewelinapling | 2008-05-28 20:01 | |
![]() | Henn! Dax att nanna nu va?? ;) | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-28 20:14 | |
![]() | Nanna? Är hon i nullitråden? *Drar dit* :-)) | |
| geckor | 2008-05-28 20:38 | |
![]() | Jag vet rätt svar men jag säger det inte | |