Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:01 | |
![]() | alltid samma Jag har funderat på en sak, tycker alltid att de är samma personer som svara i de flesta trådar, ja jag skriver o läser en hel del ja med men några är extrema. Dessutom är de så äckligt jobbiga o ska annalysera och krångla till vartända inlägg. En del ska bara tala om hur hemsk man är o andra bara måste påpeka att de finns liknande trådar 3000 sidor bakåt. Vissa använde räven formet till att "flörta" "skoja" med varandra istället för att skicka medellanden. Andra ska gnälla på stavningen, vet att ja stavar som en kratta. Folk borde väll få skriva om vad de vill uatn att få höra hur dåligt de stavar eller att de blir dumförklarade. Inte undra på att vi inte får några nya forumskrivare när vi har alla dessa typer som skrämmer bort dem. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:30 | |
![]() | Det är en hård värld, betapetvärlden;). Jag tycker om att folk har olika ingångsvinkel till att skriva i forum här. Ibland blir jag lite intimiderad av att vissa skribenter är väldigt skarpa i både tanke och handling. Tycker det är skoj om någon flörtar med mig. Tycker det är O.K att skriva kritiska inlägg så länge man förhåller sig det som skrivs och inte blandar ihop sak och person. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:38 | |
![]() | jag_lovar, jag tror att många måste informeras om sin dumhet då de uppenbarligen är oförmögna att själva förstå hur efterblivna de egentligen är. Det är tur att det finns människor som tar på sig ansvaret att förmedla detta till de som lider av intellektuellt underskott. | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:38 | |
![]() | Carlmartin Du har rätt. Ses vi ikväll på Kit Kat? | |
| KARR0 | 2008-05-29 16:40 | |
![]() | Håller med om det mesta.. finns ju en viss elit som ska tycka till om precis allt. Och tycker man nåt annat blir man idiotförklarad och gärna hånad.. inte sällan man ser direkta personangrepp mot folk.. tråkigt men det enda man kan göra är väl att inte sänka sig till samma sandlådenivå. Flörtande däremot kan väl inte skada... för oss som är singlar tar man gärna chansen vart den än dyker upp =) | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:44 | |
![]() | Sänka sig till samma sandlådenivå? Det är inte så att du tror dig vara bättre än vissa andra? | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:48 | |
![]() | klart ni kan flörta men skriv medelande till varandra då | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-29 16:48 | |
![]() | smetar in vitlökssås på jag_lovars glasögon *flörtar* | |
| sixty5er | 2008-05-29 16:52 | |
![]() | En tråd om andra trådar, det verkar ligga på topp 10 listan nu för tiden. | |
| skrabban | 2008-05-29 16:52 | |
![]() | I de flesta fall är det samma människor som svarar i forumet. Alla har lika rätt att svara. Jag tycker att många gör sig roliga på andras insändare. Då ska man bara svara igen. | |
| KARR0 | 2008-05-29 17:30 | |
![]() | upa... nej jag tror mig inte vara bättre än någon annan. Tycker bara att man kan ha olika åsikter om saker utan att behöva försöka trycka ner andra. Vissa ordväxlingar i det här forumet skulle faktiskt kunna vara direkt tagna från lågstadiet. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-29 17:34 | |
![]() | KARRO, jag tror mig ibland vara bättre än vissa andra :) Ganska ofta faktiskt. Det är en fin balansgång det där. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-29 17:46 | |
![]() | jag_lovar: Grundorsaken till det här du upplever är inte att vissa på Betapet tycker till mer eller krångligare än andra. I forum samlas tillt(r)yckare av olika mått. Det är närmast att jämföra med fängelser där alla mer eller mindre kriminella. Risken finns också att du själv blir smittad av någon mer inbiten forumräv och i förlängningen tar till samma metoder. Det är ingenting unikt för Betapet. Själv tycker jag toleransen är hög i forumet, men kan hålla med om att det är få som skriver jämfört med hur många som spelar. Det borde i sin tur ses som något positivt :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-29 17:53 | |
![]() | Men.. du måste nämna nick ju. Kom igen. | |
| Miss_jk | 2008-05-29 18:04 | |
![]() | trashone: Ett av nicken kan mycket väl vara Miss_JK... Jag är väl medveten om att jag ofta länkar till andra likadana trådar. Jag behöver definitivt inte leta särskilt länge, utan använder sökfunktionen och vips så kommer det upp flera sidor med likadana trådar. I många fall. Vet jag att jag sett en likadan tråd tidigare men inte hittar den på första eller max andra sidan i sökfunktionen så länkar jag inte, men i de flesta fall så kommer den/de trådarna upp direkt. Rättar stavfel gör jag också om det inte är uppenbart att det är slarvfel. Anledningen? Tjaa, jag tycker att folk borde lära sig stava och skriva bättre helt enkelt. Annalysera = Analysera vartända = Vartenda medellanden = meddelanden väll = väl That's just me... | |
| KARR0 | 2008-05-29 18:05 | |
![]() | upa; jag brukar inte tro mig VARA bättre än andra, men jag kan erkänna att jag ibland tror mig VETA bäst =) Fast brukar försöka att inte skriva "fy vad ful du är" eller "du är ju patetisk" till såna som inte håller med mig om att jag sitter inne med sanningen. Det är sånt jag tycker borde höra hemma nån annanstans | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-29 18:55 | |
![]() | *Applåderar miss_jk* Alla som blir sura när de får lära sig hur man stavar bör läsa min blogg om vikten av att stava rätt. Det kommer definitifft att få er på andra tanckar. Sen kan jag gladeligen ta emot kritik på om jag skriver för mycket i forumet, sånt är ju svårt att upptäcka själv. Det går bra att kritisera mig anonymt genom att hänvisa till eliten, för jag är lite bättre än alla andra. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-05-30 02:35 | |
![]() | ordvältaren. jag tycker att ödmjukhet är en fin egenskap. om du håller med om det så har du stora möjligheter för att göra stora framsteg på området väldigt fort, och med minimal ansträngning:). | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-30 04:51 | |
![]() | carlmartin, jag håller med om att du tycker att ödmjukhet är en fin egenskap. Men mitt medhåll är helt grundat på hörsägen... | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-30 08:38 | |
![]() | Karro Om man klipper av axelbanden på din söta klänning, kommer den falla till golvet automatiskt då? | |