Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-06-06 13:42 | |
![]() | fotboll och annat menlöst....... I dagens politiska korrekta och Jämställda helylle sverige florerar det en allsköns massa aktivitet, som jag inte förstår.... Dam/kvinno fotboll var finns behovet? Fotboll är ju tråkig nog som det är. varför spelar man VM i innebandy? Det är roligt att spela, men i mina ögon ingen sport mer en rekreation. Sen att man visar båda nämnda på tv är ju bara horribelt. | |
| E_Cantona | 2008-06-06 13:48 | |
![]() | För att en massa människor vill se det och då tillhandahåller media det, vilket gör att de kan sälja reklam och tjäna en hemsk massa pengar. | |
| uberbacon | 2008-06-06 13:49 | |
![]() | Grattis på nationaldagen klobba! | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-06-06 13:51 | |
![]() | Tack detsamma U-bacon | |
| kurtarmak - Ej medlem längre | 2008-06-06 14:41 | |
![]() | vad skulle du själv vilja se i TV då? | |
| Miss_jk | 2008-06-06 15:11 | |
![]() | Frågan är hur många som verkligen kollar på en vanlig allsvensk match i damfotboll. Tror att det mer är för jämställdhetens skull dessa visas på tv. Kan ha helt fel, det är bara en tanke jag har. | |
| emman | 2008-06-06 16:45 | |
![]() | Frågan är om menlös och meningslös verkligen är samma sak? | |
| Lergryta - Ej medlem längre | 2008-06-06 16:51 | |
![]() | I Umeå kollar folk tydligen på det, måste vara ett substitut för Björklöven när det inte spelas hockey. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2008-06-06 17:46 | |
![]() | Gud vilka funderingar folk har. Låt folk kolla på skiten. Vem i helskotta orkar engagera sig i såna här frågor? Förässten tycker jag det är bra med damfotboll! Tjejerna får ju nåt att göra på dagarna, istället för att supa sig fulla och fjanta på. Bättre att de har Kvinnliga fotbollsikoner istället för såna som paris hilton eller vilka det nu är som är inne nuförtiden. Och om man tycker damfotboll är tråkigt kollar man inte på det, det gör iaf inte jag. | |
| SuupaMan | 2008-06-06 18:07 | |
![]() | "Grattis på nationaldagen"?? haha | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-06-06 18:17 | |
![]() | Behovet kvinnor har av att spela fotbol är det styr kvinnofotbollen VM i innebandy spelas därför att det i ett antal länder finns spelare som vill representera sitt landslag... ALLT var bättre förr, då fick man snällt titta på ishockey-VM i den enda TV-kanal som stod till buds, valde man radion var det lika illa där. Och inte fanns intenet med all sin smörja... :) | |
| DennisPlz | 2008-06-06 19:01 | |
![]() | TV-sport är folkets opium. | |