Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| y not | 2008-06-07 22:28 | |
![]() | centi mental jag blev kallad sentimental av en som uppfattar andras stämningar och psykiska tillstånd i en annan tråd. Jag fascineras alltid av dessa avancerade psykoterapeuter som kan läsa ut så väldigt mycket av vad man skriver utan att veta något om i vilket sammanhang jag vistas. men det var ju inte detta tråden skulle handla om utan snarare ordet sentimental, eller det bör väl snarare vara centimental, alltså en hundradels mental. eller kan det verkligen menas sentida mental. ja vem vet men mentaliteten påverkar ju stämmningen här på forum och bättre lljuda sin stämma klar en kasta den i glashusväggen | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-07 22:31 | |
![]() | Intressant frågeställning även om jag inte helt begriper den, jag återkommer snart med en psykoanalys av författaren där jag ämnar vädra en mängd fördomar som jag själv upplever som givna sanningar, jag tänkte även försöka beklaga mig över alla andras fördomar eftersom dessa inte är sanktionerade enligt min förhärskande och naturrätssgrundade värdegrund som är pch förblir absolut sanning tills media behagar tvinga forskarvärlden att ändra på den. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-06-07 22:37 | |
![]() | Jag stavade ordet "och" med P istället för O eftersom jag och många upplever bokstaven O som starkt kvinnoförnedrande. Genom att istället använda P som symboliserar kristus (stavad med liten bokstav för att bevisa hur oberörd jag är av traditioner) ger jag patriarkatet en känga samtidigt som jag även visar mitt förakt mot den förlegade filosofiska hörnsten som hela vårt samhälles etik vilar på. Framåt! Varje knä skall böjas inför Kerpner den store! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-07 23:10 | |
![]() | Jag tycker att det är en underskattning, jag skulle nog gissa på att du är decimental i alla fall. | |
| Suds McDuff | 2008-06-08 03:23 | |
![]() | Vilken tråd var det? Jag vill också analyseras. Det är fritt fram för alla att ge en liten hobbyanalys av mig hahaa:) Men var inte för elak... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-08 06:49 | |
![]() | Inte för elak? Attans, jag som ville ju.. ;) | |