Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 6 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| somali | 2008-06-08 22:26 | |
![]() | Varför händer sådant???? Spelade nyss och plötsligt meddelas att jag lämnat spelet,trots att jag var i full färd med att lägga nya ord.Den jag spelade med försvann omgående. Jag blev jäkligt irriterad och ARRRRRRRRRRRRRRRRG. Kan någon forumvärd förklara varför det blev så??????????????????????? ????Mitt blodtryck är redan för högt...:-(.....:-) | |
| somali | 2008-06-08 22:28 | |
![]() | ja,jag menar spelvärd,förståss | |
| heidiz - Ej medlem längre | 2008-06-08 22:44 | |
![]() | Jag spelade med en som avbröt när matchen nästan var slut, alldeles nyss. Det är VÄLDIGT FRUSTRERANDE! Jag förstår precis vad du menar! | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-08 22:45 | |
![]() | Du kanske inte ska spela om det berör ditt blodtryck så fruktansvärt? Allt kan hända på internet och med tekniken. | |
| heidiz - Ej medlem längre | 2008-06-08 22:46 | |
![]() | Ja, okej. Jag har också avbrutit matcher...men jag ber om ursäkt efteråt i alla fall. Då har det inträffat något alldeles speciellt..... | |
| Firefork - Ej medlem längre | 2008-06-08 22:47 | |
![]() | I cyberrymden kan ingen höra dig skrika. Okej, vi säger så. Bye. | |
| heidiz - Ej medlem längre | 2008-06-08 22:47 | |
![]() | Nä. om det påverkar det fysiska tillståndet bör man naturligtvis inte fortsätta spela! | |
| somali | 2008-06-08 22:54 | |
![]() | Tusen Tack för din förståelse....känns mycket bättre nu när du visat mig förståelse. Min motspelare trodde nog att jag lämnat spelet för han/hon frågade vart jag tog vägen. Men innan jag svarat hade den personen tackat och försvunnit.Jag blev så FRUSTSTRERAD för jag är nybörjare och detta var min andra match och kände att nu började jag få kläm på det hela och då kopplas jag bort.....AAAAAAAAAAARRRRR RRRRRRRRRGGGGGG är bara förnamnet..:-(..får väl ta mig en extra blodtryckssänkande ...haaaaahaaaaaaaaaa...:- )....livet går vidare.. Det är väl tekniken som inte fungerar som den skall alla gånger.. P.s Du som spelade mot mig nyss,jag lämnade ej spelet..D.s | |
| somali | 2008-06-08 23:03 | |
![]() | Hoppas vi kan mötas i en ny match käre motståndare,(den som jag spelade mot lämnade ej mig,)utan det var jag som kopplades bort....precis när jag kommit på en massa ORD. SOV GOTT ALLA FÖR DET TÄNKER JAG GÖRA.........HOPPAS NI FATTAT ATT MIN UPPRÖRDHET INTE PÅVERKAR MITT KATTLIV NÄMNVÄRT....HAR 8 KVAR..(Somali=en fin kattras) MITT LIV GÅR UT PÅ ATT HA SKOJ..... NATTI,NATTI | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-06-08 23:05 | |
![]() | Du verkar ha mer än lovligt skoj. | |
| vindsus86 | 2008-06-08 23:10 | |
![]() | kära somali, du nådde maximal minustid på 5 minuter (300 sekunder) vilket du kan se här www.betapet.se/user/...wo rdlist=1 vilket ledde till att matchen avslutades automatiskt. så det var inte spelsidans fel eller något sådant utan du får helt enkelt försöka hålla bättre koll på tiden. som sagt, 5 minuter=maximal minustid=match avbryts. lösning=spela snabbare. då man börjar gå mot minustid är det ofta mer lönsamt att lägga snabbt, men kanske inte få så mycket poäng än att försöka klura ut något riktigt smaskigt. "hoppas ni fattat att man upprördhet inte påverkar mitt kattliv nämnvärt... har 8 kvar.."... vadå, dog du för att du gick över tiden? du kanske skulle hitta en annan hobby då. otrevligt om du skulle gå 5 min över åtta gånger till. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.