Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade30
Mobilspel
Pågående18 969

Forumkategorier

Användare Inlägg  
sejmårr2008-06-10 00:38
Antal inlägg: 843

Är jag helt fel ute?
Nu har flera av mina inlägg stoppats med förklarigen att jag är fel ute! Nu ber jag om hjälp från alla Betapolare! Är jag galen? Försöker jag bara irritera och provocera? Ni som orkar kolla det jag skrivit i forumet, hjälp mig. Om allt jag skriver är skit så slutar jag förstås....

Tufflan2008-06-10 00:47
Antal inlägg: 1254

sejmårr, jag har ingen aning om sakfrågan här, men som forumansvariga har vi fler hänsynstaganden att göra än det du ser frontat i forum. Det kan vara andra medlemmar som blir stötta eller irriterade och köper jag en förklaring till varför ett visst inlägg inte bör vara kvar eller en tråd stängas så blir det så. Känner jag att något bryter mot forumreglerna så stänger jag inlägg eller tråd ganska snabbt, det är inget personligt mot någon, jag tittar sällan vem som skrivit inlägget, bara vad det står i det. Det är inte alltid rättvist eller 100% objektivt, vi gör bara det vi tror är mest rätt för stunden. Och med det stänger jag din tråd, vill du diskutera saken så kan du maila mig!

sejmårr2008-06-10 00:48
Antal inlägg: 843

För att var extra tydlig: Trådarna "Åhhhhhh vad irriterande" och "Efterlysning; Bara Ann och Skogsfinnen".

Rolf C - Ej medlem längre2008-06-10 00:50
Antal inlägg: 50

Du är inte helt fel ute min vän! Vi tycker om dig så som du är.. Ta inte skit ifrån någon må jag säga,, stå på dig! Kramar ifrån Roffe.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?