Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 40 |
| Inloggade | 97 |
Mobilspel
| Pågående | 19 814 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 01:37 | |
![]() | Om det blev kärnvapenkrig? Vad skulle du göra idag och imorgon och övermorgon och överövermorgon om du visste att det blir kärnvapenkrig i överöverövermorgon? Jag skulle 1. Starta en tråd om saken på Betapet. 2. Kolla om någon höll med om saken. 3. Om tillräckligt många höll med om saken skulle jag ringa Tom Cruise och fråga om jag fick låna hans bunker. 4. Flyga till USA. | |
| Vikage | 2008-06-10 01:58 | |
![]() | Jag skulle fråga om E Solu kunde lägga in ett gott ord för mig också till Tom Cruise. Därefter skulle jag bunkra upp livsnödvändigheter för att överleva ett tag i en bunker. | |
| LadyZara | 2008-06-10 02:01 | |
![]() | Eftersom du startade den här tråden, E solu, och det var din första punkt på listan börjar jag bli lite rädd nu. Har nämligen alltid känt på mig att du vet mer om det mesta än jag... Har jag missat ett antågande kärnvapenkrig? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:36 | |
![]() | Man kan jämföra chinaview.wordpress....cl ear-war/ med en.epochtimes.com/ne...71 353.html om man vill. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:43 | |
![]() | Så du blir hellre scientolog än dör? Varför? Och hur kul är det att hänga med Katie på en skala? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:49 | |
![]() | Som du redan borde veta om du läser här i forumet så är jag redan heltidsanställd scientolog sedan ungefär 2-3 veckor tillbaka. Vidare kan man läsa www.rgemonitor.com/b...ni /252723/ eller varför inte rawstory.com/rawrepl...ay /?p=1214 . Hur som helst har jag alltid en plan B i och med www.lhcountdown.com/ så sannolikheten att illiterates profetia ska uppfyllas är minst 10%. | |
| Stagnelius | 2008-06-10 02:52 | |
![]() | Jag skulle definitivt införskaffa massa skyddsplast och allehanda alkohol och konserver och sopa iväg till ett ödetorp. Däri skulle jag och mina närmaste ha ett sjujäklarns party - ett slags kollektivt Farväl Las Vegas. När kärnmolnen sedan börjar blandas upp med diverse Cumulus humilis så är det dags att ta den sista klunken. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:53 | |
![]() | Mjo, men vad hände med Carpe Diem, att leva i nuet etc? Ett liv i en bunker är inget liv. Händer det så händer det. Bygg en egen bunker för guds skull, sluta klänga på Tompa. Tar dessutom längre än 3 veckor att klättra i den beryktade pyramiden väl? Fast du har köpt din plats på rymdfärjan redan kanske? | |
| patboone | 2008-06-10 02:54 | |
![]() | Att åka till USA är nog ungefär lika befängt som att ställa sin lit till en scientologmiljadär. Sydamerika däremot är till stora delar strategiskt ointressant och förmodligen den säkraste platsen på jorden i nästan alla plausibla kärnvapenkrigsscenarier. Förutom möjligtvis Antarktis. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:54 | |
![]() | Hellre leva i dået än dö i nuet :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:57 | |
![]() | Rackarns, Antarktis, att jag inte tänkte på det. Jag skulle sökt till ICECUBE-projektet. :/ Hur som helst ser jag det som min skyldighet att leva vidare eftersom jag har för bra gener för att låta mollusker ta över jorden. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:57 | |
![]() | Klassiskt forumsvar. Undvik sakfrågan. Gör det! Har du bara varit scientolog i några veckor så får du inte ens slicka dammet i Tompas fotspår när han sätter sig på färjan med lilla Suri. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 02:59 | |
![]() | Sakfrågan är inte Scientologi StuntmanMike, det kan du fortsätta diskutera i Scientologitråden. :) | |
| patboone | 2008-06-10 03:02 | |
![]() | För övrigt lärde jag mig i skolan att bomben inte är så farlig. Bara man la sig under bänken med armarna över huvudet, lyssnade på fröken och sedan undvek att gå ut utan solglasögon i ett par veckor så skulle det säkert gå bra... | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:03 | |
![]() | Mjo, men vad är viktigast: att sova med Tompa eller överleva bland kackerlackorna? Det är ju bara du som får hänga i hans bunker. Varför försöker du locka med en massa oskyldiga Betapetare som inte har skuggan av en chans därborta i US of A? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:05 | |
![]() | Åh suck. :))) | |
| patboone | 2008-06-10 03:08 | |
![]() | Parentes: Scientologi handlar aldrig om hur länge utan om hur mycket... | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:13 | |
![]() | Jag har nu gått ur Scientologikyrkan och ansökt om anställning vid IceCube istället. | |
| StuntmanMike - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:14 | |
![]() | Ja men varför kan vi inte bygga en bunker här? Vi som inte är scientologer(vilket är ett grundkriterium för att få hälsa på Tom) får ju ändå inte vara med? Varför blandade du in Tom Cruise? Du som scientolog borde väl veta att vi vanliga dödliga inte är välkomna?! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-10 03:17 | |
![]() | StuntmanMike, kan du inte tala om vad du skulle göra istället? Det är så tråkigt att läsa inlägg som består enbart av trippelfrågor. | |