Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tångulk | 2008-06-10 15:55 | |
![]() | Trist i göteborg? Nu går det mot sommartider då man kanske har mer tid än annars och då kanske man vill ha något att göra. Så här kan vi i och runt göteborg tipsa varandra om vad som finns att göra de olika veckordagarna. tipsa gärna om sådant som är lite ovanligt och inte helt givet (exempelvis gå ut och supa på någon pub i stan eller nåt känns inte helt intressant som tips. det kunde jag räknat ut själv att det går att göra.) Så, jag börjar Brukar du sitta på torsdagseftermiddagen och tänka "Fy, vad tråkigt jag har. Jag önskar det funnits något att göra!"... misströsta inte! Varje torsdag 18-22 (med vissa små undantag) spelas det irl-scrabble på Sofis på Ranängsgatan 8 vid Svingeln, eller om vädret tillåter så flyttas spelandet till Röda Sten under Älvsborgsbron. Alla, oavsett ålder/spelerfarenhet/etc är varmt välkomna och ingen utrustning behöver medtagas utan klockor, protokoll, spel och pennor finns på plats. (men för folk som har svårt för huvudräkning så kanske det är en god idé att ta med en miniräknare) Låter det intressant? För mer information kan ni maila mig eller komma förbi på torsdag. :-) | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-06-10 17:09 | |
![]() | Ja kom dit. | |
| Olcar - Ej medlem längre | 2008-06-10 17:21 | |
![]() | Ja kom dit. | |
| Tångulk | 2008-06-11 14:33 | |
![]() | *återuppliva* | |
| emmylicious | 2008-06-11 14:34 | |
![]() | Borde ju legat under IRL-spel.. | |
| Miss_jk | 2008-06-11 14:38 | |
![]() | Fast det har väl inte bara med scrabble att göra? Man kan väl tipsa om vad som helst. | |
| zmiley | 2008-06-11 14:41 | |
![]() | Fast just imorgon kan ni lika gärna komma till Alingsås och överleva invigningen av årets öltält på potatisfestivalen. De har byggt tak på hela stora torget, som för övrigt är kullerstensbelagd. Medtag gott humör och eget gips;-) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-11 15:16 | |
![]() | eget gips bara?? Står ni för stödskenorna då?? ;) | |
| Tångulk | 2008-06-12 12:54 | |
![]() | Nu är det minsann Torsdag. Vet alla ni i Göteborg vart ni skall ikväll då? Röda Sten klockan 18:00 börjar scrabblespelandet. Vid ett långbord i trä. Kom dit, tack. (och ja precis Miss_jk. här kan man tipsa om andra aktiviteter också, alltså bör den inte ligga under IRL-spel. Det var just därför jag skrev att andra skulle tipsa om annat, så den inte skulle slängas in under IRL-spel direkt. Eftersom folk som inte redan spelar IRL vanligtvis inte går in på IRL-fliken och förmodligen inte ens vet att IRL-spel existerar. Men ni behöver ju inte säga till några övervakare att delen om "tipsa om andra aktiviteter" bara är en täckmantel, va? *WINK WINK*) Ikväll, röda sten, 18:00. Var där. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-12 13:08 | |
![]() | Potatisfestivalen ja.. men vill inte gå ensam | |
| zmiley | 2008-06-12 13:21 | |
![]() | Du behöver inte gå alls, ta bilen så kan du köra hem mig när jag är klar i öltältet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-12 13:22 | |
![]() | *skrattar* | |