Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| över1000 - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:39 | |
![]() | ska man dra eller ej? En otrohet emellan ens syste och sin man! Ska man dra eller välja en av dem?????? När de tvä har varit tillsammans. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:40 | |
![]() | Dra. Blodsband är inte så starka som man tror. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:41 | |
![]() | Det kan bara du avgöra. Jag känner varken din syster eller man och vet därför inte om de är värda att ha kontakt med. | |
| MåstesPela - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:43 | |
![]() | Nej, kan inte hålla med. Det ultimata sveket. Skulle aldrig kunna lita på dem igen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:46 | |
![]() | Dock kan man umgås med sådana man inte litar på. Frågan är om man orkar. | |
| MåstesPela - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:47 | |
![]() | Jo, jag förstår hur du menar, men att fortsätta med sin partner i det läget. Why??? Det är ju mer än umgänge...ansvar, omsorg, förtröstan.... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:49 | |
![]() | Jag hade inte gjort det. Tänkte mer på att umgås men inte lita på en syster. | |
| Sombatic | 2008-06-11 23:51 | |
![]() | tråden flyttad hit till snack då frågetråden är till för spörsmål rörande betapet Somb | |
| över1000 - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:53 | |
![]() | ojojoj...konkreta svar ja fick... allt det rör i huvedet mitt mina vänner. JO, ne på allt ni känner som jag en del oxå kluvat, men fastnnade lite med killens replik där, tror efter det då bägaren rann över.. fins ingen andledning att ha kontakt med någon av dem faktiskt. Jag hade nästan bestämt mig, men hoppas la på nått annat kram å tack | |
| över1000 - Ej medlem längre | 2008-06-11 23:55 | |
![]() | jag har skrivit på fel ställe lr? aldrig skrivit i forum innan ursäkta mej spelvärd | |
| toksöt | 2008-06-11 23:57 | |
![]() | Liknande hände mig. De är inte värda någon förståelse från ditt håll. Jag gjorde fel val och kom över händelsen och började umgås med båda igen. Såklart så svek de mig - igen. Att den andra personen är din syster komplicerar såklart saken avsevärt, men försök att ta avstånd och träffa människor som vill dig väl istället. Kram:) | |
| över1000 - Ej medlem längre | 2008-06-12 00:02 | |
![]() | så snällt sagt, mm.. gilla läget typ synnd det hänt dej med=( Man måste la känna efter själv ju toksöt? Thats it.kram måste ut me vovven sen sova, men gud vilka mäniskor det finns här på beta. | |
| Skogs Finnen | 2008-06-12 04:32 | |
![]() | dem nulli? Skogs Finnen | |
| Stormfrun | 2008-06-12 05:30 | |
![]() | över 1000, du är värd mer än en man OCH en syster som bedrar dig. Jag är ganska vidsynt när det gäller det mesta, men just otrohet tycker jag är det ultimata sveket. Tror inte det går att leva ett liv tillsammans utan en massa bitterhet efter det. Sen talar det väl för att din man inte har rätta känslorna för dig? Då hade han inte gjort så. Du må älska din syster, men det hon gjort mot dig är mer än dåligt. Jösses, stå på dig, livet är så kort och det ska levas med kärlek. Lycka till, jag håller på dig. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.