Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Clopp - Ej medlem längre | 2008-06-17 20:03 | |
![]() | Vad är ditt favorit spelrum och bräde? jag är lite frågeställande nu men jag undrar bara vad ditt favorit spelrum och bräde är? jag kan i alla fall säga vad mitt är det är musen och brädet är slumpad. jag undrar också varför det är det? | |
| mantikoran | 2008-06-17 20:11 | |
![]() | Puman gillar jag av nån anledning. Kanske har jag gjort bra matcher där. Tyvärr så tillhör inte puman de rum som först används så det är inte så ofta jag får njuta av att gå in där. (: | |
| Liga - Ej medlem längre | 2008-06-17 20:12 | |
![]() | jag gillar giraffen och puman! vet heler ej riktigt! =) | |
| barbi | 2008-06-17 20:27 | |
![]() | musen såklart:=)) slumpad | |
| Liga - Ej medlem längre | 2008-06-17 20:32 | |
![]() | Slumpat men musen är oxå kul! ;) | |
| sadielasalle | 2008-06-17 20:51 | |
![]() | giraffen o puman...vet inte varför.. | |
| avataren - Ej medlem längre | 2008-06-18 09:38 | |
![]() | Mitt favoritbräde är standard, vilket är det enda jag spelar. Orsaken till detta är dels att standardbrädet är orginalalfapetet dels att denna spelform i större utsträckning bygger på mer skicklighet spelmässigt och har mindre inslag av slump.(räcker med att man kan ha otur/tur med bokstäverna tycker jag) Vid flera tillfällen har det florerat önskelistor i trådar om att admin. kunde skapa ett speciellt spelrum för bara standardspel. Detta kunde ligga under tex. datormusen, som ett"temarum" för att ej förvirra nya spelare(detta skäl har nämlijen uppgetts som huvudskäl för att ej skapa ett standardrum). Om man inventerar den grupp som skrivit under en önskelista för standardrum ser man att medelratingen hos användarna varit mkt hög uppskattningsvis runt 2200-2500. Med andra ord önskar en grupp hängivna, engagerade och frekvent spelande användare denna lilla insats. Tyvärr har det gått prestige i att ej genomföra detta lilla tillägg, på denna för övrigt underbara spelsajt! Detta för med sig att man som standardspelare får sitta i genomsnitt 3-4 minuter mellan varje spel och leta standardspel, i ett hav av ca 85% slumpspel. Kan låta obetydligt, men spelar man mkt blir det en del tid i onödanväl.Har inga andra klagomål admin. utan är mkt tacksam för sajten!!! | |
| vulcan | 2008-06-18 09:47 | |
![]() | Forumadmin: Det här känns mer som en snacktråd och flyttas därför dit. | |
| avataren - Ej medlem längre | 2008-06-18 09:56 | |
![]() | hm | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-18 10:52 | |
![]() | favvospelrummet är vardagsrummet och favvobrädet är Backgammon. Gärna en öppning med 6-1 eller 6-6 | |