Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 862 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maskulinist | 2008-06-18 14:30 | |
![]() | Äckliga saker Tänkte att det kunde vara trevligt att lista lite typiskt äckliga saker, för att sedan kora en slutgiltig vinnare. Alltför uppenbara bidrag - såsom krig och rasism - undanbedes. Hade mer tänkt mig sådant som kräver en hjärna för att upptäcka. Jag börjar: bebiströjor - ni vet sådana som gravida förortstjejer med franskklingande namn gärna bär. | |
| t82erese | 2008-06-18 14:34 | |
![]() | Vad är det för äckligt med det?! | |
| e bennet | 2008-06-18 14:36 | |
![]() | När någon som pratar är så torr i munnen att det "klickar" eller "smackar" och så kommer det kritvita spottsträngar på läpparna, extra äckligt om det är på min chef när han pratar om sig själv i tredje person. Det måste bara ta första priset va?! | |
| TopBanana | 2008-06-18 14:41 | |
![]() | Spyor, speciellt om man måste torka upp och det är så där slemmigt och bara följer med hushållspappret | |
| Maskulinist | 2008-06-18 14:46 | |
![]() | Bennet: Mycket svårslaget! Hade själv tänkt föreslå folk som pratar om sig själva i tredje person. Det får nästan vara en egen kandidat, och torrsmackande, salivsträngade munnar en annan. | |
| Maskulinist | 2008-06-18 14:47 | |
![]() | Ett exempel på franskklingande namn kan till exempel vara Terese. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-06-18 14:49 | |
![]() | Jag tycker det är äckligt med ytliga människor som gillar att diskutera utseende i var och varannan tråd. Sen är det äckligt med den dolda nätmobbingen som vissa använder sig av. Men äckligast är nog IQ befriade människor! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-06-18 14:50 | |
![]() | Att stå i frukt & gröntavdelningen på MAXI plockandes det du ska ha till middag och fruktskålar, svagt börja känna att det luktar snarlikt gammalt piss och får syn på en gubbe lite längre bort som pillar och klämmer på ALLT, efter ett försiktigt "närmande" förstår du att han är källan till doften. Och du inser att oddsen för att han har kladdat på de varorna du har i din korg är ganska höga... Blääääää | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-06-18 14:51 | |
![]() | Förlåt en dum fråga men vad är IQ? | |
| _Mickan_ | 2008-06-18 14:52 | |
![]() | Har jobbat på ålderdomshem och kan lova er alla att det finns inget äckligare än att komma dagen efter fest, klockan sju på morgonen och hälften av alla gamla har galet mycket skit i blöjorna. Då är det svårt att inte kräkas. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-06-18 14:52 | |
![]() | Grönöga: Du ska nog inte göra närmanden mot äldre män som luktar illa. | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:01 | |
![]() | Jag råkade se en man äta en mask.. Jisses gu så förbannat äckligt. Är inte äckelmagad annars, tål att se en obduktion eller gräva i en hundmage lätt. | |
| Candee | 2008-06-18 15:05 | |
![]() | Det där programmet..va den nu heter som de måste göra en massa äckliga saker för att vinna pengar..från USA så klart. Den klarar jag inte ens att se på..att äta levande kryp som rör sig inbakade i nån äcklig sörja..ne fyyyyyy...!!! | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-18 15:06 | |
![]() | Fear factory. Huja | |
| Candee | 2008-06-18 15:08 | |
![]() | Ja precis! Så heter den..yaikes! | |
| Alabaster | 2008-06-18 15:15 | |
![]() | Basta: IQ = intelligenskvot, som man mater genom tester. Normalt aer 100. En som har hog IQ ar en som ar duktig pa IQ-tester. | |
| e bennet | 2008-06-18 15:22 | |
![]() | Ja så här långt är min chef med torr mun absolut äckligast! ;-) | |
| Kidelidideli | 2008-06-18 15:40 | |
![]() | Min "styvmor" som varken spolar, torkar sig eller tvättar händerna på toaletten? Droppar på ringen/golvet gör hon också... | |
| E_Cantona | 2008-06-18 15:53 | |
![]() | Har svårt när folk luktar riktigt mycket svett, kan själv må dåligt om jag själv skulle lukta. Vet att en del kan ha fel på diverse körtlar men det vänder sig i magen, värst är det när man ska åka kollektivt:( Sen tycker jag att det är äckligt med folk som inte kan göra rent på toaletten...huga:S | |
| candytrash | 2008-06-18 16:06 | |
![]() | riktigt dålig andedräkt.. som det luktar om..fast man är minst en halv meter ifrån.. det känns som om näsan ska ruttna av.. även tarmar är snusktigt äckliga | |