Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 39 |
| Inloggade | 89 |
Mobilspel
| Pågående | 19 859 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-06-21 12:55 | |
![]() | Roomba? Självgående dammsugare. Jag funderar på att köpa en sån där självgående dammsugare, ROOMBA. Är det någon som har en sådan? Är den bra? Den kostar ändå 3000, så jag vill vara säker på att den är värd sina pengar innan jag köper den. | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2008-06-21 13:29 | |
![]() | tydligen ingen större sensation med tanke på alla svar :) | |
| Miss_jk | 2008-06-21 13:32 | |
![]() | Jag är också sugen på den, men säger som du, vill veta lite först... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 13:42 | |
![]() | Fanns billigare? Jag hade blivit galen av att den drog runt. Och gissar att hundjävlarna till slut hade provsmakat på den lite. | |
| Miss_jk | 2008-06-21 13:48 | |
![]() | Men då sätter du igång den när du tar hundarna på långpromenad, så är allt klart när du kommer hem. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 13:49 | |
![]() | Iofs... Då kommer ngn galen katt o fastnar i? ;) | |
| asvanteson | 2008-06-21 14:01 | |
![]() | Mina föräldrar har en självgående gräsklippare. Inte riktigt samma sak, men den funkar iaf väldigt bra :) | |
| Isbjörna | 2008-06-21 14:02 | |
![]() | Har den billigare varianten som finns på Ellos. Den funkar jättebra även om det hade varit mer optimalt om den lärt sig rummen och inte åkt runt relativt planlöst. Använder den för att hålla undan det värsta på veckorna, har 3 djur. Tycker att det är en fördel att slippa kravla under möbler då. Drar igång den när jag går på morgonen och är nöjd med resultatet när jag kommer hem från jobbet. Har också en vanlig dammsugare, tycker inte att jag skulle klara mig enbart med den självgående. Det kanske funkar om det är en mer avancerad modell. | |
| Isbjörna | 2008-06-21 14:05 | |
![]() | PS. Djuren skyr den lika mycket som den vanliga. den får också vara i fred när jag laddar den, vilket jag iofs gör i ett rum som är stängt för djur när ingen är hemma. Är vi hemma och inte i rummet verkar det inte som något av djuren visat den något intresse. DS. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-21 14:07 | |
![]() | Jag har bland annat en katt som sover på dammsugaren :S Mina djur är väl inte som andra djur. | |
| jonaker | 2008-06-21 14:09 | |
![]() | Jag hörde någon säga att man skall skälla ut dammsugaren. Då förstår hunden att den är längst ner i hierarkin och behöver inte lägga någon energi på att visa dammsugaren vem som bestämmer. | |