Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 19 929 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 17:59 | |
![]() | vad tycker ni om.... sär skrivningar?? Att folk är så dåliga på sitt modersmål så det ska sär skrivas hela tiden. Är det en trend eller bara dålig kunskap? Isf får ju svenska skolan underkänt, sen länge oxo eftersom det är VUXNA som gör så... Det är iaf mycket irriterande med särskrivningar, vad tycker ni? Det kan ju bli en helt annan betydelse oxo med dom, som: "Inte visste jag att du hade en lös penis?" - löspenis "Vad gillar du ister band?" -isterband "Hämta en boll pojke" - bollpojke "Gillar ni skvaller kärringar? - skvallerkärringar "Har du sett en blå mes?" - blåmes etc etc... pinsamt att se vuxna skriva illa på sitt egna modersmål...det gynnar ju inte sitt betapetande heller då kan jag tänka :P | |
| Damage | 2008-06-24 18:14 | |
![]() | Finns det inte en himla massa trådar om just detta ämne redan? | |
| Snurt | 2008-06-24 18:14 | |
![]() | Skönt att du förklarar dina exempel. Isf e ja oxo för att vara emot. Dvs, som jag menar etc etc.. att det är kul med särskrivningar. :D | |
| MajSven | 2008-06-24 18:16 | |
![]() | oxo? - Också | |
| zmiley | 2008-06-24 18:18 | |
![]() | Jag tycker el patron verkar vara en tok rolig typ och något av en å sikts maskin. Å sikter är jätte bra tycker jag. | |
| vindsus86 | 2008-06-24 18:26 | |
![]() | lite underhållande är att särskrivare ofta är samma person som säger att de skriver "ja" istället för "jag" och "d" istället för "det" för att "det går snabbare". varför då införa extramellanrum överallt? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-24 18:27 | |
![]() | nämankanskrivaalltienlång följdoxo :) | |
| Mouche - Administratör | 2008-06-24 18:29 | |
![]() | www.betapet.se/forum...am p;page=0 | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.