Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-25 02:12 | |
![]() | Matcher Man Vill Se Det finns vissa spelare man skulle vilja att betapet arrangerade en match mellan och streamade live så alla som vill kunde se, jag har ett par jag gärna skulle se: 1. Knevertism - Elmis 2. Mårten - Vulcan 3. Radagast - Gubbi | |
| Mårten | 2008-06-25 02:21 | |
![]() | [ ]1. Knevertism - Elmis [x] 2. Mårten - Vulcan [ ] 3. Radagast - Gubbi www.mortem.se/scrabb...cs lakt.jpg | |
| Snurt | 2008-06-25 11:21 | |
![]() | Det vore skitkul att se en match med de bokstäver den ena har på hand! camstudio.org/ Är ett freeware där man kan spela in matchen i sin helhet. Det kan man säkert lägga upp på någon sajt och länka hit.. CamStudio is able to record all screen and audio activity on your computer and create industry-standard AVI video files and using its built-in SWF Producer can turn those AVIs into lean, mean, bandwidth-friendly Streaming Flash videos (SWFs) Here are just a few ways you can use this software: * You can use it to create demonstration videos for any software program * Or how about creating a set of videos answering your most frequently asked questions? * You can create video tutorials for school or college class * You can use it to record a recurring problem with your computer so you can show technical support people * You can use it to create video-based information products you can sell * You can even use it to record new tricks and techniques you discover on your favourite software program, before you forget them | |
| vulcan | 2008-06-25 11:27 | |
![]() | Anytime Mårten, anytime... :-) | |
| Snurt | 2008-06-25 12:11 | |
![]() | Jag provade att spela in en match, skitsmidigt, kör på region och dra rektangel den del som du vill spela in, avi filen blev stor 780 mb på 10 min, konverterar till flash på lägsta fps och 16 bitars färg- den blev...29 mb Men lite grynig och taskig kvalle. Man kan spela in i flash med en gång för att spara tid. Kanske ha lite mindre spelplan.. Det roligaste vore att båda spelar in så man kan se dem samtidigt. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-06-25 12:16 | |
![]() | alla matcher som AIK spelar | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-06-25 19:10 | |
![]() | Jag bangar aldrig en fajt mot Elmis. Tid och plats? | |
| Elmis | 2008-06-25 19:15 | |
![]() | Du får alltid hybris mot mig så det är ingen idé. ;) | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-06-25 19:16 | |
![]() | Elmis-jag drar båda blanka och alla honnörer-Elmefjäll | |