Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sibbe B | 2008-06-25 02:23 | |
![]() | Seriöst budskap. Många (?) av er har säkert hört talas om den kanadensiska komikern Jon La Joie. Han som gett oss 2girls1cup-song, Cold blooded Christmas, Everyday Normal Guy 1&2 mfl mfl, har nu äntligen blivit seriös och levererar politiska budskap i sina texter. I hans nya låt "Show me your gentials" är budskapet klart, och det får en att tänka. Här är ett utdrag ur låten: "Women are stupid and I don’t respect them, That’s right, I just have sex with them. Show me your genitals, your genitals…" "I wanna see your bum, I don’t care what you say, No I don’t have feelings cause feelings are gay. Something something in the month of May, B*tches love my p*nis cause it’s really big" Jag är ganska säker på att _ALLA_ på denna sajt inte kan annat än att hålla med. Enjoy! youtube.com/watch?v=...3c jXModWpA | |
| Sibbe B | 2008-06-25 02:24 | |
![]() | ahhaha fyfan vad pinsamt, jag länkade fel ^^^^ Där har vi ett uppdrag till betapetcrewn! Gör så att man kan redigera sina inlägg. youtube.com/watch?v=...qX i8WmQ_WM ^^ RÄTT LÄNK!!!!!!!! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-25 02:43 | |
![]() | Det var ett fint budskap. Jag blev upplyst. *Klär av mig* | |
| Mnd | 2008-06-27 10:11 | |
![]() | Everyday normal guy 1-2 fick mig att skratta till tårar första gången :) | |
| Alabaster | 2008-06-27 10:56 | |
![]() | Underbart! Totalbra! Tusen tack! You made my day!!!! | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-06-27 11:52 | |
![]() | Samma tema fast kanske inte fullt lika humorfyllt: youtube.com/watch?v=...91 sqAs-_-g Alanis är grym. | |
| Sibbe B | 2008-06-27 16:29 | |
![]() | Jag har svårt att jämföra deras danser också. Jons är lite mer sexig. | |