Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 879 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:37 | |
![]() | Enkätfråga...rösta på vem som........ Utan att tänka på annan fistråd, inte fist-råd nu utan fis-tråd, o utan att tänka på vem som sagt vad så undrar jag vem tycker ni är äckligast om vi ponerar: "En kille som släpper en ljudlig fis" eller "En tjej som släpper en ljudlig fis" Jag lägger min röst på tjejen är äckligast..det e inte kvinnligt att fisa högt inför andra, men ok att en man gör det... Rösta nu | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:41 | |
![]() | Om det är en grotesk äldre herre med exceptionellt håriga öron kontra en vacker ung kvinna så är det naturligtvis mycket äckligare att höra mannens oväsen, om en kvinna råkar låta en oavsiktlig smita iväg så kan det ju under rätt omständigheter nästan vara lite charmigt i sin pinsamhet, dessutom är det ju lättare att förlåta vackra människor när de beter sig illa. Svårt att egentligen förklara varför, men det tycks vara något universellt | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:43 | |
![]() | ord: förvräng inte allt...nu bad jag om en röst i MIN tråd så rösta bara på om du tycker tjejen eller killen är äckligast som fiser... båda är normala i utseende o bla bla | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:44 | |
![]() | få se hur länge det kan va seriöst i en tråd nu för en gng skulle... ska bli kul o se... Jag vill bara ha poster där det står "tjejen" eller "killen"..inga, om utifall att det är si o så o bla bla | |
| mollee - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:46 | |
![]() | Ja just det. Du var ute efter att det skulle bli mer än 75 procent va? Då svarar jag Kille, bara för att sabba din statistik :) | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:47 | |
![]() | Definera normalt utseende? Du har ju i parallella trådar själv genom ditt beteende bevisat att vad som är normal, vackert eller inte skiljer sig väldigt mycket beroende på vem du frågar. Du får nog definiera dina villkor för enkäten lite bättre. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:51 | |
![]() | ord: sluta fjanta dig... du fattar vad jag menar.. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:52 | |
![]() | elefantmannen e inte normalt utseende...ok??? | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-06-25 03:54 | |
![]() | läs bara frågan i 1a posten o rösta därefter...nada mas | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-06-25 04:18 | |
![]() | för elefantkvinnan är nog det utseendet att föredra, om de båda nu är elefantexuella... man får nog även definiera preferenser, två parametrar måste alltså klargöras, dels skönheten och hur denna uttrycks och sedan även för vem... | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.