Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E_Cantona | 2008-06-27 21:41 | |
![]() | Sexuallexicon Detta hittade jag på en blogg jag brukar läsa, hoppas han lägger upp mer... Hysteriskt kul allafall, sexuallexicon anno 1955... Läs och lär;) Abortfetischism, perverst begär att få se andra människor, i synnerhet kvinnor, uträtta sina naturbehov. Alkohol, flytande rusgift. Vid övermåttlig njutning av alkohol avkopplas alla hämningar och följden kan bli sexuella utsvävningar och perversiteter. På sina håll tror man att den bidrar till en stegrad manlig potens, men i själva verket väcker den endast begäret. Talrika sexuella aberrationer såsom exhibitionism, sodomi, blodskam, våldtäktsbrott etc. kan skyllas på alkoholmissruk. Analcoitus, coitus per anum, en art av perverst könsumgänge, särskilt hos homosexuella. Förekommer ofta även vid heterosexuellt könsumgänge, varvid penis införes i partnerns tarmöppning. Androfobi, den lesbiska kvinnans avsky för mannen. Andromani, ordagrant: karltokighet (hos kvinnor). Armhålshår, hårväxt i armhålorna vilket förebygger att hudytorna skaver mot varandra samt befordrar svettens avdunstning. Den härigenom uppkommna lukten, som personen i fråga ofta själv inte märker, kan på andra verka obehagligt och frånstötande och därför utesluta intimt umgänge. Lukten kan emmelertid även verka i motsatt riktning. (Se luktfetishism.) Baby, (eng) litet barn. Ordet används numera enligt amerikanskt bruk även smeksamt för unga damer. Banan, omtyckt orientaliskt masturbationsmedel. Besmutsningsdrift, pervers sexualdrift vilken yttrar sig i att personer med denna drift i större människomassor passar på att i obevakat ögonblick smutsa ner flickors och kvinnors kläder ("bläcksprutare, "bläckgossar") Bettkyss, bett under den högsta vällustextasen. Bettkyss framkallar ännu starkare åtrå hos partnern. Blechtude,(ty."pengapåse" )gammalt studentuttryck för en utlevad liderlig kvinna. Boulonnaise, (fr.) gatflicka av billigaste sort i Paris. Brittsommar, populärt uttryck för den period i äldre eller åldrande kvinnors liv som karakteriseras av ett pånyttfött sexuellt begär. | |
| E_Cantona | 2008-06-27 21:51 | |
![]() | Ingen som läser, jag är imponerad...haha | |
| PmsKossa - Ej medlem längre | 2008-06-27 21:52 | |
![]() | Läste just.. sett den tidigare bara :) | |
| kermis | 2008-06-27 21:52 | |
![]() | skrämmande men kul,. var är resten?? :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-27 21:53 | |
![]() | Jodå, haha, nu fick jag lära mig många nya ord :) Ser fram emot en fortsättning och så får man väl se fram emot brittsommar kanske :P | |
| E_Cantona | 2008-06-27 21:56 | |
![]() | Hoppas ju att han snart lägger ut mer:) | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-06-27 21:56 | |
![]() | Hihi... "Abortfetischism, perverst begär att få se andra människor, i synnerhet kvinnor, uträtta sina naturbehov." Wetsex? Yscha... :p | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-06-27 21:57 | |
![]() | Bläcksprutare har vi inte nuförtiden. Däremot finns det en del ollare. :-D | |
| E_Cantona | 2008-06-27 21:59 | |
![]() | >Gillar förklaringen på banan:) | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:01 | |
![]() | Ja, i min enfald har jag alltid trott att det är en frukt som man mosar och käkar till havregrynsgröt. Tänk så fel man kan ha. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:03 | |
![]() | Ja jisses vilken förklaring på ordet banan! Ska bli spännande att se vad de skriver om gurka...hihi. | |
| MadameMim | 2008-06-27 22:04 | |
![]() | Underbart...älskar sånt här... | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:05 | |
![]() | "Alkohol, flytande rusgift. Vid övermåttlig njutning av alkohol avkopplas alla hämningar och följden kan bli sexuella utsvävningar och perversiteter. På sina håll tror man att den bidrar till en stegrad manlig potens, men i själva verket väcker den endast begäret." Haha jag tror jag kissar på mig! Hahahaahahahahaha! | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:06 | |
![]() | Jomen det där var ju kul! ;-) | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:07 | |
![]() | Tror jag har en del upplevelser som beskriver det dära men inte i sådana ordalag.... hihihihihihihhi. | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:08 | |
![]() | Tänk att mamman gillar sånt. Det trodde man inte. ;-P | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:28 | |
![]() | Mamman gillar roliga saker! | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:29 | |
![]() | Yeah right! Me too! Har lite svårt för snuskiga grejer dock. | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:30 | |
![]() | Det är för mycket sexsnack på beta. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-06-27 22:34 | |
![]() | Jag tänkte mer "roliga saker" som TYP allmänt roliga saker... Detta var kul!!! Att man har tänkt så... Skulle vara kul att se ännu tidigare på vad som skrevs då | |