Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 887 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-28 11:38 | |
![]() | Dubbelvikt - farligt? Ibland när jag skrattar lägger jag mig dubbelvikt, och får ont i magen. Brukar ni också få ont i magen när ni skrattar, och vad gör ni åt detta? Bör man förbjuda humor på TV, med tanke på att det förekommer fall av fall till följd av skratt? Se t ex: www.foxnews.com/stor...45 ,00.html | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-28 11:39 | |
![]() | ;) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-28 15:31 | |
![]() | Vet inte om det beror på att jag är extra tramisig idag men jag kollade i "Varför får man inte"-tråden och skrattade, så att jag fick kramp i levern. Det får jag ofta när jag ser Parlamentet också, där jag f ö fått mat- och dryckförbud, när det det programmet pågår för att inte sätta i halsen i mina skrattanfall. Jag undrar lite snopet vad det var för fel med svamprecept? Inte för att det riktigt är säsong än för de svenska primörerna men... Beträffande levern, så har jag ingen stor alkoholkonsumtion och jag brukar massera högersidan av magen ganska kraftigt, så släpper det. Tror inte att det är farligt, så skratta på friends! | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-28 16:01 | |
![]() | Jag har också haft lite ont i levern på sistone. Eller magen kanske. Svårt att känna skillnad tycker jag. Hur känner du att det är just levern? Jag tror jag får ringa vårdcentralen och höra med dem hur jag ska göra. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-06-28 16:09 | |
![]() | Det var en sjukgymnast som sa till mig att det förmodligen var levern. Jag vet inte riktigt, det finns ju så mycket kollijox där inne. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-06-28 16:11 | |
![]() | Nåja, man får vara glad så länge man har en lever i alla fall. ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-28 16:11 | |
![]() | Drick massa alkohol och döda levern. *smartass* | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-06-28 16:18 | |
![]() | Den som lever får se. *Hepp* | |
| TIIIILT | 2008-06-28 16:22 | |
![]() | Tja Robban! | |