Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 837 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bergarn1 | 2008-07-02 07:43 | |
![]() | Rockweekend i Kilafors! Nyss hemkommen från ett jätteösigt Metaltown ska man börja planera för nästa hårdrocksfestival, vilken går av stapeln i Kilafors. Rockweekend är en nystartad hårdrocksfestival vilken skiljer sig från alla andra hårdrocksfestivaler genom att ligga i norrland (äntligen). Festivalen pågår i två dagar med start 18 juli (tror jag det va). Tältplatserna håller på att ta slut och redan nu har de bestämt att det blir en ny festival 2009 vilket tyder på att försäljningen har gått bra. Sen så stod det också att enligt ticnets statestik så ska 75% av alla som köpt biljett vara av det kvinnliga könet. Vem följer med mig? :-) | |
| krille69 | 2008-07-02 07:55 | |
![]() | krockar juh med ålandscrusing=) | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2008-07-02 08:41 | |
![]() | Bergarn1: >> "75% av alla som köpt biljett vara av det kvinnliga könet" Jag är rädd att det inte alls motsvarar könsfördelningen på festivalcampingen. Här är några fakta som förstås går att bevisa vetenskapligt (men jag orkar inte) som tyder på det omvända förhållandet: * 90% av manliga hårdrockare köper burköl för hela lönen den 25:e. * 80% av manliga hårdrockare prioriterar headbanging och burköl framför att lära sig använda telefon och dator. * 100% av manliga hårdrockare lyckas pga ovanstående fakta trigga moderlighetsgenen hos översnälla flickvänner/tjejkompisar/ mammor som tänker "ok, jag kan väl köpa en biljett åt honom den här gången, han får betala sen när han har råd". (Fö samma osjälviska beteende som tryggar att födslotalen i skogslänen - där 100% av alla män är hårdrockare och alltså köper burköl och headbangar - inte faller till noll). Könsfördelningen bland besökarna kommer enligt den här statistiken vara 75% manliga hårdrockare och 25% översnälla flickvänner. Bara så du inte blir besviken. | |