Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 776 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-04 22:07 | |
![]() | Mamma Mia Kommer ni att se biofilmen Mamma Mia? Har ni sett musikalen? Jag har sett den i Stockholm o det var bland det bästa jag sett.. Kommer att se filmen också... | |
| E_Cantona | 2008-07-04 22:16 | |
![]() | Såg musikalen i London 2000. Den var kanon, jag var helt salig efteråt:) | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-07-04 22:16 | |
![]() | Läste om det där precis på nätet. Hyr kanske filmen sedan, eller ser till att bli bjuden om den får himla super duperbra recentioner, kanske. Varför var den bra tyckte du? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-04 22:17 | |
![]() | Visst var den bra E_Cantona..Kan tänka mej att den var ännu bättre i London.. Men vad tror ni om biofilmen då? | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-07-04 22:19 | |
![]() | Bla var det musik som jag är uppvuxen med, och sedan var det mycket bra skådespelare med ( I Sverige) Jag hade inte hört historien om musikalen innan så jag blev mycket imponerad.. | |
| etnan | 2008-07-04 22:24 | |
![]() | Jag ska absolut se filmen. Såg musikalen i London i påskas, tror att det var det bästa jag sett. Jag tror att upplevelsen blev extra stark när man hör de välkända låtarna i ett annat land och att jag själv var ung när låtarna skrevs. | |
| jeehunmoon | 2008-07-05 00:21 | |
![]() | Såg den i Vegas i fjol och jag tyckte den var jättebra. Däremot förstår jag inte hur den kan bli bra på svenska om det stämmer vad jag hört, att de sjunger ABBA-låtarna med omgjord, svensk text? Hur kan det bli bra?... Kommer inte se filmen, tycker musikaler på film ofta blir dåliga. | |
| Zentha | 2008-07-05 00:34 | |
![]() | Jag såg den också i Vegas (-o6) Håller även med jeehunmoon att det inte kan bli bra med svensk text. Men nu är ju filmen inspelad med dom "riktiga låtarna" dvs med engelsk text så den kanska kan vara något att se.. | |
| helbe267 | 2008-07-05 00:34 | |
![]() | Kommer precis hem från premiären på mamma mia filmen, såååå bra. jätterolig skrattat mycket och alla låtarna känner man ju igen och nynnar med. denna film rekomenderar jag att ni ser. lite annorlunda att se stellan, pierce och meryl i en film med sång och dans, kul. | |
| Suds McDuff | 2008-07-05 00:38 | |
![]() | Då kanske man måste se den:) | |
| ercama | 2008-07-05 00:49 | |
![]() | Jag har också sett filmen idag och känner mig glad i hela hjärtat av den, alla medverkande hade en otrolig spelglädje, kanske inte klockrena sångstämmor men det gjorde absolut ingenting, så gå och se den - riktig Feel Good-film | |
| Blippan | 2008-07-05 01:23 | |
![]() | Jag var bara utanför Rival och såg original ABBA-medlemmarna och alla skådespelarna komma till premiären på röda mattan. | |
| Nasty Nimrod | 2008-07-05 01:48 | |
![]() | "Kan någon svara, åhh, kan nån förklara... SOS" | |
| Widlund | 2008-07-05 06:09 | |
![]() | Jag tyckte musikalen var kanonbra.....jag trodde aldrig jag skulle skratta så mycket som jag gjorde......jag satt och nynnade eller sjöng med i varenda låt:-) ......suveräna översättningar också......självklart ska jag se filmen.....ska försöka se den redan nästa helg:-)) | |
| Miss_jk | 2008-07-05 10:20 | |
![]() | Jag såg den i London. Bland det bästa jag sett! Och ja, jag ska se filmen också. | |