Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 776 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Amöban | 2008-07-05 10:37 | |
![]() | Relationsfråga - jag får inte vara med på krogen Först vill jag påpeka klart tydligt: självklart ska man kunna gå ut på krogen utan varandra, och självklart ska min karl få umgås med sina vänner utan att jag är nåt behövande plåster som måste med. Jag blir inte sur när min karl ska ha killkväll och jag inte är bjuden. Börjar dock märka ett mönster i det hela: det visar sig oftast i efterhand att det inte är några killkvällar. Hans kompisar tar med sig sina flickvänner, och för det mesta verkar det bara vara jag som inte får följa med. Så min fråga är: Är det min karl som är dum som inte bjuder med mig? Eller är det hans kompisar som är dumma och alltid tar med sig tjejerna, fastän det ska vara killkväll? | |
| Jollz | 2008-07-05 10:38 | |
![]() | Dags att uppgradera till en ny pojkvän. | |
| _Robban_ - Ej medlem längre | 2008-07-05 10:39 | |
![]() | Dumpa skithögen. | |
| odin - Administratör | 2008-07-05 10:39 | |
![]() | Din karl som är dum, klart du ska följa med. Säg åt honom att du gärnas följer med nästa gång, eller inte gärna, säg "jag VILL följa med". Vi män förstår inte om det inte är tydligt och rakt. | |
| Jollz | 2008-07-05 10:43 | |
![]() | Det är ok att vilja gå på "genusblandad" baluns utan sin respektive men dumt att ljuga om det. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-07-05 10:52 | |
![]() | Håller med Jollz, varför ljuger han om det? Fråga honom, om du helt säkert vet att de andra männen tar med sig sina kvinnor. Verkar helskumt. | |
| Söt som salt - Ej medlem längre | 2008-07-05 11:02 | |
![]() | Din karl verkar smart | |
| Lemon pie | 2008-07-05 11:15 | |
![]() | Dumpa honom innan han dumpar dig! Eller ställ åtminstone honom mot väggen och fråga varför han inte vill ha dig med. Jag var likadan med mitt ex innan jag dumpade honom, gick på en massa fester ensam där alla andra hade sina respektive med, helt enkelt för att jag inte ville ha honom med. | |
| franny | 2008-07-05 11:30 | |
![]() | www.scu.edu/wellness...ip quiz.cfm Ok, här överreagerar jag säkert men efter att nyligen ha fått ögonen öppnade för vad som egentligen pågick i det förhållande jag levde i vill jag gärna dela med mig av det som gav mig kicken att ta mig ur. Det skadar väl inte att testa?! (: | |
| Amöban | 2008-07-05 11:35 | |
![]() | Okej, lite olika åsikter här, men de flesta verkar tycka att han är dum. (utom Söt som salt då :)) Nja, jag tror inte han ljuger om det, och det är klart att jag inte måste följa med varje gång bara för att andra flickvänner är med - finns roligare saker än att sitta en hel kväll och höra mer eller mindre långhåriga karlar som närmar sig 30 diskutera musik, musik, musik och så lite musik. :) Det jag funderar mest över är väl normen - är respektive självskrivna när det vankas utgång? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-05 11:36 | |
![]() | Du är värd en bättre kille. | |
| Amöban | 2008-07-05 11:37 | |
![]() | Haha franny - så illa är det inte, men tack för omtanken. :D | |
| Suds McDuff | 2008-07-05 11:44 | |
![]() | Fasen va alla säger att det ska dumpas hit o dit. Då tycker jag det är bättre att först försöka jobba lite med dom problem som finns. | |
| snorklan | 2008-07-05 11:45 | |
![]() | Håller med Suds! Fråga honom varför han gör så och tala om att du inte gillar lögnerna.. Klart ni ska kunna partaja tillsammans likväl som på egen hand. | |
| franny | 2008-07-05 11:52 | |
![]() | "Amöban" Så otroligt bra! (: Det var ändå ett allvarligt menat inlägg och finns det nån betapetare därute som undrar varför hon/han mår så dåligt och känner sig oälskad trots att partnern påstår motsatsen - ta ett par minuter o gör testet - det kan ju iaf inte skada... | |
| Amöban | 2008-07-05 11:52 | |
![]() | Nej, det är klart jag inte ska dumpa honom, vi har det bra, och det här är inte ett så stort problem som jag kanske fick det att låta som. :) Och det är klart att jag har pratat med honom, jag vill bara höra lite opartiska åsikter. Har funderat lite här på morgonon (när han sover ruset av sig, hehe) och snarare är det väl så att han kanske tror att det ska vara killkväll, men att det sällan visar sig vara det. Så min fundering är väl mer, som sagt, vad normen är: Är flick/pojkvän automatiskt medbjudna när det ska festas? Vad tycker ni? | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-07-05 11:53 | |
![]() | Kan man inte umgås både under den "grå" vardagen som till fest, är det dags att ifrågasätta förhållandet. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-05 11:56 | |
![]() | Din kille tycker antingen att du är tråkig och att han det roligare utan dig (inte bra) eller så är han hotad av din närvaro på något sätt (svartsjuk?). Och oavsett vilket anledningen är, så är det ingen grund att bygga på. Jag håller alltså inte med relationsexperterna Suds och Snorklan. Jag säger: Next! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-05 11:57 | |
![]() | Håller med min brillsyster Pottränad. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-05 12:00 | |
![]() | Jag tycker att du ser med lite väl förstående ögon. Seriöst tycker jag att han borde jobba hårt på sitt beteende. Att vara martyr kommer knappast att göra dig lycklig i längden. | |