Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 687 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lindad | 2008-07-05 19:46 | |
![]() | Måste bara säga.. ..att jag köpt ett skitbra album ikväll på telias musiksida för 79 kr. Miss li-Best of Hon är grymt bra, spelar 'happy'-musik, tillskillnad mot de hon spelar tillsammans med Winnerbäck. De är också grymt bra, men den här skivan knäcker. Speciellt låten "Oh boy" som hon spelade på Allsång på Skansen. Hade gärna velat gå på hennes spelning i Skottvångsgruva ikväll, men tyvärr är jag i Umeå i helgen :( Tänkte bara säga det och hoppas på att fler än jag upptäcker och får njuta av skivan. | |
| emmylicious | 2008-07-05 19:52 | |
![]() | Tror vääldigt många fick upp ögonen för henne när hon spelade på Skansen. Det var ett grymt bra framträdande. Jag har dock lyssnat på lite flera låtar och visst, dom är glada o sköna att lyssna på men tycker alla låter så lika :( | |
| lindad | 2008-07-05 20:10 | |
![]() | Jo, men så tycker jag det är med många artister. Jag verkligen tjatade på min pojkvän för att vi skulle gå på miss li på skottvång, men han sa näe hon är väl inge bra o så. Sen idag när jag spelade skivan för honom så ångrade han sig. Han hade förväxlat henne med någon annan. Synd som tusan! | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-05 20:41 | |
![]() | Jag blandar också ihop namnet Miss Li med hon vad hon nu heter nånting Piasawa. | |
| lindad | 2008-07-05 20:44 | |
![]() | Maia Hirwasawa (hur det nu stavas) Jag har oxå råkat gjort det nån gång förut. | |
| klotrund | 2008-07-06 09:09 | |
![]() | Har försökt och försökt, men enda gången jag gillar henne är när hon sjunger med Winnerbäck | |
| lindad | 2008-07-06 12:08 | |
![]() | Både Miss Li och Winnerbäck är personliga favoriter Tycker de är grymma både tillsammans och var för sig. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-09 22:33 | |
![]() | Maia Hirasawa ja, hon var dessutom med i förra årets Allsång-premiärprogram. Allt för att bidra till förväxlingsbarheten. sv.wikipedia.org/wik...A5 _Skansen | |