Spelrum
Giraffen46
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade71
Mobilspel
Pågående19 911

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lischa2008-07-06 19:31
Antal inlägg: 5

Power Big Meet
Tjo!!
Måste bara skriva ett lilet inlägg... Jag och en kompis var till Västerås på power Big Meet! Fasiken va kul de va!! De va första gången för oss båda.. Otroligt mycke bilar o folk!!

Äppelkatten - Ej medlem längre2008-07-06 19:34
Antal inlägg: 1290

Heh, jag tyckte visserligen att det kändes som att det var FÅ bilar iår, men kanske missade vi en del... Kul vare iaf :)

andraideal - Spelvärd/Forumvärd2008-07-06 19:37
Antal inlägg: 3298

Varit där 16 år nu :) Det är roligt även för de som inte gillar bilar. Vår bil var med i finbilscruisingen och flera i juryn reste sig och gav tummen upp för de gillade bilen. Det var kul. Flera gav stående applåder av åskådarna. Sen ställde vi bilen på lördagkväll och åkte med brorsan i hans cab. Tyvärr slutade kvällen i missöde då en annan bil förstörde framskärmen på brorsan bil. Inget vidare!

brandman292008-07-06 23:33
Antal inlägg: 155

jag var där....bedömde burnouter!!!
Grym folkfest av det vildare slaget

zmiley2008-07-06 23:38
Antal inlägg: 2170

Vart imponerad av bröllopsyran de skrev om.

ankijoh2009-06-28 14:39
Antal inlägg: 100

Väcker liv i den här tråden. Snart dags igen ju!!! Hur många ska dit? Hur många älskar/hatar Power Meet? För mig är det årets höjdpunkt.

Viktor_M - Ej medlem längre2009-06-28 14:58
Antal inlägg: 1637

Jag bor i Västerås och undviker som vanligt att köra bil under hela helgen. Det gör inte mig så mycket att det är mycket trafik en gång om året iofs. Fast egentligen är jag inte så förtjust i tillställningen som sig. Det ställer som bekant till väldigt mycket problem med så mycket trafik, så mycket människor av olika nationaliteter och så stor alkoholkonsumtion. Det mesta skiten sker på nätterna iofs.
På dagarna brukar det vara mycket barnfamiljer och så ute och det finns många fina bilar att titta på. Dessutom en hel del riktigt seriösa visningar och utställningar. Så visst, för en bilintresserad är det ett drömtillfälle som är att rekommendera.

BiNo8 - Ej medlem längre2009-06-28 15:03
Antal inlägg: 3473

Jag bor också i Västerås och har inte varit på det på 2 år tror jag. Men jag tycker det är kul:) En av dom FÅ gångerna denna tråkiga stad lever upp lite hehe

Intet2009-06-28 15:34
Antal inlägg: 557

Jag ska hem till Västmanland och hälsa på nästa helg så givetvis blir det ett besök på PowerMeet på lördag. :D Så skön stämning och så mycket roligt folk. Var dessutom bästa stället att skaffa gratisfylla när man var 16. ;)

ankijoh2009-06-28 16:10

Victor M - Trafikproblemen är ju i och för sig tråkiga, men det är som sagt bara under några dagar. De som kör de fina bilarna är ju i regel inte de som står för "svineriet" utan det står vanliga svenssons som tittar på och andra mindre entusiastiska bilekipage för.

BiNo8 - Håller med helt och fullt!

Intet - Det där med gratisfylla för 16-åringar gör mig ju lite orolig som har två döttrar i den åldern. Å andra sidan får dom nog tag på ändå om dom vill.

Intet2009-06-28 16:15
Antal inlägg: 557

Mitt tips är att låsa in dina döttrar under PoweMeet. ;) Nejdå, men vill de få tag i alkohol under den helgen är det otroligt lätt. Alla bjuder, oavsett hur gammal man är. Jobbigt som förälder, kul som tonåring. Fast jag hoppas verkligen inte att mina framtida tonåringar beter sig som jag gjorde i den åldern..hua.

ankijoh2009-06-28 16:16

Intet - just det jag är rädd för. Att dom ska bete sig som jag gjorde *skratt*. Får nog vara en sån där dryg morsa med stenkoll är jag rädd.

BiNo8 - Ej medlem längre2009-06-28 16:21
Antal inlägg: 3473

Vissa saker hör till tonåren:) Jag tror inte det finns många människor som inte har "busat" som yngre heheheh

emmylish2009-06-28 16:24
Antal inlägg: 406

Min kusin är höggravid och boende i Västerås. Beräknad till på tisdag. Kan bli lite problem att ta sig till sjukhuset om ungen bestämmer sig för att vänta till helgen :P

Rönnbybo2009-06-28 16:34
Antal inlägg: 279

Jag familjen ska titta på fredag kvällen om det inte regnar. Våra två trettonåringar är det lugnt med något år till i alla fall. Än så länge går de med oss.

Pseudonymf2009-06-28 16:36
Antal inlägg: 8282

Jag är inte förtjust i PBM. Dels för att jag bor väldigt centralt i stan och blir väldigt störd av biltrafiken och de som livar upp nätterna till fullo. Sen så gillar jag inte bilar, mer än att åka i dem för att ta mig någonstans, har ingen vidare förståelse för det intresset.

Sen lyckas jag alltid få jobba under PBM och det bidrar till att jag verkligen behöver min sömn. Den får jag inte under PBM för att de stör. Men övrigt bryr jag mig inte. Visserligen kan de gärna få byta stad för min del...
Men jag hoppas att ni som gillar det får roligt iaf :)

Viktor_M - Ej medlem längre2009-06-28 16:39
Antal inlägg: 1637

ankijoh, ja precis. Lite får man offra. Att inte kunna köra bil under en helg är inget problem ^^ Och svinerier sker ju oundvikligen under alla större tillställningar. PBM är ju faktiskt något som sätter oss på världskartan så det finns stora fördelar men också nackdelar. Och som sagt, verkligen ett unikt tillfälle för nordiska bilentusiaster ^^

UlfTjur2009-06-28 16:57
Antal inlägg: 807

Nytt rekord i Umeå med i helgen bilar är stort, stora bilar är större

www.vk.se/Article.js...cl e=288433

UlfTjur2009-06-28 16:58
Antal inlägg: 807

Nymfen har det inte lätt inte är det inte stönande grannar så är det skränande bilburna - välkommen upp till ett ödsligt lungt och tyst norrland

ankijoh2009-06-28 18:26

emmylish - OJ! Kan ju bli spännande värre mitt i bilkaoset. =)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?