Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| johndeere | 2008-07-09 10:21 | |
![]() | Vem vill ha en tjej med skit under naglarna. Allt detta snack om att tjejer ska vara fina med eller utan hår under armarna mm. Vem vill ha mig, en tjej som som jobbar i mansvärlden, tillåter mig att bli skitig, kan meka med traktorer och maskiner, tillhanda ha det mesta i verkygsväg. Driver ett eget jordbruk, så man är inte rädd för att ta i. Men tillåter mig att vara kvinnlig ändå,men går mest i jeans och tröja. Måste tjejer vara kvinnliga jämt ? Måste vi måla oss och se snygga ut jämt ? Träffar jag killar och dom frågar vad jag gör, BONDE säger jag, då blir dom lite fundersamma, en del tar ett steg bakåt och säger, det kan väl inte du vara som är tjej, varför inte? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:28 | |
![]() | Antingen ska man måla sig och se snygg ut jämt, eller också ska man helt låta bli. Annars lämnar man ett förvirrat intryck. Vi killar är inte kapabla att hantera detta, utan måste kunna känna igen tjejen hela tiden. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:30 | |
![]() | johndeere, visst finns det män även till oss som är mindre "kvinnliga" på ytan. Jag arbetar visserligen inte med nåt typiskt manligt men sminkar mig aldrig och klär mig bekvämt snarare än kvinnligt. Då blir det gärna jeans och tröja. Munkjacka och fleecetröjor är favoriter. Jag minns hur min faster en gång vid något festligt sammanhang skulle ta min mamma i handen, med orden "Kom så ska jag fixa till dig med lite smink!" Pappa hoppade fram direkt, slet bort fasters hand och halvröt "Förstör inte min fru!" Rätt gulligt, och därmed tror jag att det visst finns män som föredrar en "naturlig" kvinna. Och jag tror inte att de är särskilt ovanliga. Min pappa tycker förstås om att titta på tillfixade kvinnor och kalla dom vackra, men hans egen kvinna ska vara naturlig. För då är hon som vackrast. Vad säger ni, pojkar? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:37 | |
![]() | John: Jag :) | |
| bitteberg | 2008-07-09 10:37 | |
![]() | jag tycker man ska kunna jobba på å ha *skit* under naglarna ...å så kanske kunna fixa till sej lite ..om man ska äta gott med nån...då är det ju kul att ha andra kläder å kanske lite smink....för när man jobbar är ju en sak....sen kan man väl få vara lite kvinnlig oxå...jag tycker båda funkar ihop....alltså skit undernaglarna och sen kunna fixa till sej.....måste ju inte vara så att om man är snygg...kan man inte jobba hårt å bli smutsig ! | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:39 | |
![]() | johndeere: Det låter konstigt det du berättar. Jag bor på landsbygden och jag känner inte igen mig. Här är varken män eller kvinnor särskilt fåfänga. Du kanske bor för nära stan, trots allt? De manliga bönderna har ofta fruar som hjälper till i ladugården. | |
| Ballerina | 2008-07-09 10:39 | |
![]() | Oj jag sminkar mig inte till vardags men till fest kanske är därför mina kompisar inte känner igen mig när jag går ut hmm | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:41 | |
![]() | Händiga kvinnor rockar. Händig som vet hur man använder tvål och vatten och är frisläppta.. oj oj <3 | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:47 | |
![]() | sexigt ju! :P | |
| johndeere | 2008-07-09 10:48 | |
![]() | Budalv Fruarna hjälper till i ladugården, sedan blir det att ordna maten och dyligt till männen, men går dom ut och mekar om något går sönder plöjer dom åkrar, en del kanske men inte många. Mjölka kor, det är väl inget jämfört med allt annat runt ett liv på gården.Bor ej nära staden. Har bara bönder omkring mig, där kvinnorna bara mjökar sina kor, resen görs av männen, eller maskinstationer. | |
| Susssen | 2008-07-09 10:48 | |
![]() | Om jag ska vara ärlig tycker jag inte det är nått sexigt alls.. | |
| Ballerina | 2008-07-09 10:50 | |
![]() | Sussen Kanske för att du är en brat haha | |
| johndeere | 2008-07-09 10:51 | |
![]() | Det är inte snack om vad som är sexigt, för det är absolut inget sexigt jobb. Upp 4.00 på morgonen och jobba till ,ja det finns inget stopp, har du dessutom skog som ska skogas så kan man hålla på i evighet. Men jag trivs som fisken i vattnet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:51 | |
![]() | Så vad vill du ha svar på? Eller är detta en kontaktannons? | |
| bitteberg | 2008-07-09 10:52 | |
![]() | men vi kvinnor är väl inte *BARA* sexobjekt??? ni (män)är väl inte heller sexiga om ni är skitiga....men när ni tvättat er med TVÅL !! dååå blir det nått annat....lika så är det väl med kvinnor !!??? | |
| johndeere | 2008-07-09 10:54 | |
![]() | Nej. Bara om vi kvinnor måste vara attraktiva och ha tjej jobb. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:55 | |
![]() | Vad menar du nu bitteberg? Är det tvålen som är skillnaden mellan sexighet och osexighet? Borde man inte i så fall byta namn på tvål till sexmaskin? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:56 | |
![]() | johndeere: Okej, men hur uppstylade och renliga är de fruarna på en skala? Jag känner många som är rätt dräggiga. Kanske är de för rika där du bor då? Sånt spelar ju också in. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:56 | |
![]() | Jag har aldig haft ett tjejjobb.. vad det nu är. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-09 10:56 | |
![]() | aldrig | |