Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 617 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vermeer - Ej medlem längre | 2008-07-20 05:14 | |
![]() | Vad tycker ni om den här rösten? Ja, visst kan man gilla både mörka och ljusa tjejröster. Vore tråkigt om det bara fanns en typ..; det är just det som är grejen. Det finns relativt få kvinnliga artister med altröster... De flesta tjejer är sopraner och branschen vet att ljusa röster säljer (en mörk kvinnoröst i t.ex. Asien kan bli en alltför stark kontrast). Likriktning! Jag efterlyser fler ultracoola, okonventionella kvinnliga artister som den här... :) Hennes vän, Andy Warhol, trodde inte att folk var redo för henne. Tji.:) www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...hV hkJ0EAso www.youtube.com/watc...mp ;feature | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-20 05:28 | |
![]() | orkar inte lyssna...kan du inte säga hur den låter istället? så ska jag säga om jag hade gillat om den... *lat* | |
| vermeer - Ej medlem längre | 2008-07-20 05:31 | |
![]() | Du menar trött - kl. 05.28?:) Att trycka på en länk är otroligt enkelt, det behövs väl ingen bruksanvisning...:) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-20 05:46 | |
![]() | Trycka på länkar är så onödigt. Såhär gör jag istället: img172.imageshack.us...an kau7.png Rösten var okej. 6/10. | |
| Karincx - Ej medlem längre | 2008-07-20 05:58 | |
![]() | Otroligt cool röst, utan att förringa en del ljusare röster. Ifrågasättandet att klicka på en länk får avgöras på högsta instans...;) elPatron, tänk dig ett Idol där andra får berätta hur kandidaterna sjunger... :) | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-20 08:16 | |
![]() | Ah! Grace Jones! Nån som vet om hon fortfarande är aktiv? | |
| Nasty Nimrod | 2008-07-20 15:07 | |
![]() | Apropå mörka kvinnoröster är det här en klassiker: www.youtube.com/watc...aH uzkyurC0 www.youtube.com/watc...AC aaychqJI www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc..._k zhvYZtQc | |
| Karincx - Ej medlem längre | 2008-07-20 21:22 | |
![]() | Ja, Grace Jones gör fortfarande enstaka, mindre konserter. Hon har ett intressant scenspråk..! Jag hittade en bild där Jones är 60 år (hennes nuvarande ålder)!!! Hm, en och annan 20-åring kanske tänder på henne... www.independent.co.u...49 054.html | |
| sjutusan | 2008-07-21 10:22 | |
![]() | Uäck! Såna avtändande minnesbilder som ploppade upp nu. Grace Jones i ett leende stort som ett badhus, och i en leopardmönstrad stringbaddräkt liten som ett gem. *ryser* Ta mej tillbaka till framtiden tack. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-21 17:53 | |
![]() | Sade någon Sade? www.youtube.com/watc...GY Tw8olbWE | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-07-21 18:16 | |
![]() | Nasty Nimrod: YAZOO e ju bara för cool... hade helt glömt bort.. så tack för d :) Sen e det ju bara helt underbart med sångerskor med djupare röster :) Sjöng själv alt/tenor i kören ;) Och hade konsert med en kvinnlig barbershop-grupp när jag gick i typ fyran och en av kvinnorna var BAS!!! jo jag lovar!! DUNDERHÄFTIGT!! :D | |
| LasseBjörn | 2008-07-21 18:44 | |
![]() | www.youtube.com/watc...7r RTj6C_uA Bättre än såhär blir det inte, åtminstone inte om man har en smak identisk med min. | |
| lisatheman | 2008-07-21 18:50 | |
![]() | Erykah Badu..?! Mörka röster är det finaste. Ljusa röster (inte alla förstås) har en tendens att bli opersonliga.. Kanske för att det är vanligare? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-07-21 18:53 | |
![]() | Det var en lite märklig syn på det hela. Om alla då strävade efter att sjunga mörkt skulle ju de ljusa bli personliga istället, enligt den teorin. | |
| remvanrijn | 2008-07-21 19:08 | |
![]() | youtube.com/watch?v=R8n2Y Y9UIzo&feature=relate d | |
| alexon | 2008-07-21 19:24 | |
![]() | zarah leander låter som en hel karl. www.youtube.com/watc...pD fZ_oq-oY nina simone likaså. www.youtube.com/watc...re =related | |
| remvanrijn | 2008-07-21 19:40 | |
![]() | Här har jag då hittad henne jag tänkte på Amanda Lear, sångerskan i Enigma. youtube.com/watch?v=yvt_4 3jM_FA&feature=relate d | |