Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 594 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| suli56 | 2008-07-20 21:25 | |
![]() | Behandlas illa!! Kul att bli tilltalad med "Stick" och "ut med henne". jag precis börjat här på betapet och det känns för jävligt helt enkelt! Bättre med king.com där är alla vänliga mot varann och sajten kollas upp. Du blir utesluten om du skriver nåt olämpligt. Jag kanske är för gammal..... suli56 | |
| Sigrid1901 | 2008-07-20 21:27 | |
![]() | Det finns en lång rad övervakare du kan anmälla övergrepp till om du känner dig dåligt behandlad av någon. Vad har hänt? | |
| mimmipigg1 | 2008-07-20 21:28 | |
![]() | Hej där. Vad har du råkat ut för? Det är inte den normala tonen här, du har nog mest haft oturen att hamna med några knäppisar :D | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-20 21:31 | |
![]() | ta knäppgökarna med en klackspark och inse att folk inte är så dumma som man tror - de är ännu dummare | |
| Märy loo - Ej medlem längre | 2008-07-20 21:32 | |
![]() | Knappast ! Inget att bry sig om ..ibland dyker de upp lite fööör snoriga ungar :/ spela utan att snacka eller bry dig ! Kämpa vidare, Lycka Till i ett jättkul spel :) | |
| Nemi | 2008-07-20 21:35 | |
![]() | Rapportera den som beter sig illa till oss spelvärdar så tar vi och hanterar detta. Det är absolut inte okej att bete sig illa på betapet.se. Vi har medlemsregler som skall följas och de allra flesta gör det utan problem. Jag hoppas du slipper oturen att möta trista typer framöver, det finns ju så många trevliga och glada spelare här på betapet.se. /Nemi, spelvärd | |
| Softarman | 2008-07-20 22:14 | |
![]() | Faktiskt aldrig råkat ut för sådana. Däremot blir man ju nekad då och då av olika andledningar (mest pga rating). En del lämnar utan att säga något när de förlorar etc. Men det är ju ett tävlingsmoment så fullt förståligt! :) | |
| barbi | 2008-07-20 22:51 | |
![]() | ja har spelat massa här på beta första gången nu ikväll ja träffar på en riktig "nolla" fast ärligt så tycker ja bara synd om han.. han va säkert bara knäckt för att de inte gick bra för han.. | |