Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 17 966 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| black witch - Ej medlem längre | 2006-01-23 10:47 | |
![]() | hur sover du? jag sover helst i ett alldeles mörkt rum. Det ska vara ganska kyligt och jag har på mej bara ett varmt skönt täcke. | |
| Acka | 2006-01-23 10:50 | |
![]() | svalt rum, tjockt täcke, min egen säng och kudde. görna med sällskap då förståss. helst mörkt men på sommaren får man ju klara sig utan det... | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-01-23 11:04 | |
![]() | mörkt och absolut utan tickande klockljud vilket är det värsta jag vet! Tunn kudde och tunt täcke, svalt. | |
| buffelina - Ej medlem längre | 2006-01-23 11:31 | |
![]() | mörkt och svalt, inga störande ljud, inga kläder som korvar sig men ett skönt och varmt duntäcke | |
| Fjupplisa | 2006-01-23 11:57 | |
![]() | Jag kan nog sova ungefär var/hur som helst, bara jag har min kudde o ett varmt täcke. | |
| blacky - Ej medlem längre | 2006-01-23 13:20 | |
![]() | svalt mörkt rum varmt täcke och helst inga störande ljud | |
| LoveEye | 2006-01-23 18:21 | |
![]() | Var och hur som helst. FAST bara de är svalt. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-01-23 18:25 | |
![]() | har VÄLDIGT svalt i mitt hörn av vardagsrummet. har två ytterväggar mot min säng vilket gör att det blir nästan iskyla när det blåser och är 17 minús ute. men det är ganska skönt när man väl fått upp lite värme under filten men nåde om en fot trillar ut, då får den frostskador nästan. Mörkt ska det vara och tyst. Min dunkuddar är ett måste och helst ha någon annans arm runt kroppen =) | |
| Nemi | 2006-01-23 18:32 | |
![]() | Fluffigt täcke, fluffig kudde. Mörkt och tyst. Kan inte sova och hålla om/hållas om men att ligga bredvid pojken mig är underbart. Måste ha utrymme att ligga omväxlandes i fosterställning och på mage. | |
| nattskatta - Ej medlem längre | 2006-01-23 19:38 | |
![]() | varmt täcke, pyjamas(flanell) svalt i rummet. Jag vill helst lyssna på lugn musik tills jag somnar. | |
| odin - Administratör | 2006-01-23 20:02 | |
![]() | Fluffigt täcke, gärna dun, minst TVÅ kuddar, helst en vägg till höger och en vägg framför är ett måste. Sover alltid på mage eller sida och i boxershorts ;P Kvittar vad det är för madrass et c / Henrik | |
| mindottersmo | 2006-01-23 20:40 | |
![]() | Ett måste är mina två täcken och minst tre kuddar, vill gärna ha ganska svalt eftersom jag vill sova utan kläder. | |
| karisima - Ej medlem längre | 2006-01-23 23:19 | |
![]() | stor säng för jag rör mig så mycket i sängen, svalt rum tjockt täcke och helst kolsvart i rummet. Vill oxså det ska vara så tyst som möjligt | |
| Måns_E | 2006-01-23 23:44 | |
![]() | naken och svalt, det är det som gäller. Om man har någon att krama så har jag inget emot om det blir varmt. | |
| vulcan | 2006-01-24 00:19 | |
![]() | På sidan och under ett täcke. Numer nästan alltid med ryggen vänd mot mitten eftersom jag har en son som gärna ligger och sparkar på mig när han krupit över i vår säng. Nere vid fotändan brukar den andre så småningom komma och lägga sig, hoprullad som en liten katt. | |
| Spyan | 2006-01-24 02:39 | |
![]() | gärna mörkt och knäpptyst. men det blir det aldrig här. bor i innerstaden, granne med gatlyktor, sjukhus och diverse vägar. Så det är ljust och massa ljud. | |
| Altheia | 2006-01-24 07:33 | |
![]() | I ett ganska mörkt rum, mitt sköna täcke,tre filtar ( jag fryser lätt på vintern) och en Mattias (sambon) som kramar om mig. | |
| AlliC73 | 2006-01-24 07:39 | |
![]() | Det ska vara mörkt och svalt.Jag har sovrumsfönstret öppet året om.Med tre kuddar (så att jag kan skifta när en blivit varm) och två duntäcken (ett att sova under och ett att ha mot den kalla väggen).Sedan ska det vara tyst ute men stereon på låg volym. | |
| gurdigutt | 2006-01-24 10:24 | |
![]() | Tidigare, alltid med TVn på så det var lite ljud.. blev nervös annars, bodde så otroligt tyst så det kändes som om jag var ensammast i världen! nu som sambo måste det tyvärr vara tyst, annars kan inte han sova. I övrigt tjockt täcke och två kuddar till mig, samt att jag gärna snor sambons.. :) Men annars kan jag tvärsomna precis var som helst och hur som helst. I bilen (ja inte när jag kör då), i bussen, i soffan med gamnacke som följd.. :) | |
| shadedmoon | 2006-01-24 14:31 | |
![]() | Med slutna ögon. | |