Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 606 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| big t | 2008-07-22 20:05 | |
![]() | domartabbar?? tänk vad trist för en som flyttat ut från storstaden att jämnt behöva höra att när skansen & gnaget torskat så är det alltid domarens fel.. det är ju 9e 0 minuter att spela så då borde inte en eventuell domar-miss spela så stor roll men det är enklast att skylla på han i neutral dräkt.... | |
| Suds McDuff | 2008-07-22 20:12 | |
![]() | Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det där inlägget fick mig att börja skratta rakt ut hahaaa | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-22 20:15 | |
![]() | Är det en straff- eller målsituation i samband med att misstaget begås, så kan det ju vara matchavgörande. Jag dömer själv lite ungdomsfotboll emellanåt och även där gnälls det en del. Mycket snack och förklaringar till hur man bedömt läget brukar hjälpa. I tveksamma situationer brukar jag medge att min bedömning kan vara fel men det blir så ändå.... Kanske finns det o annan ungdomsledare ( och förlälder ) bland betapetarna. Alla vinner på om ni inte gnäller på domarna så mycket. De är nämligen ett utdöende släkte och klimatet på fotbollsplanerna gör det inte lättare att rekrytera... | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-22 23:52 | |
![]() | Suds McDuff 2008-07-22 20:12 skrev: "Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför, men det där inlägget fick mig att börja skratta rakt ut hahaaa" Jaså, det e DEN sortens humor du har...jaha, då fattar jag det hela nu då.. visste väl att du var en sån... ;) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-22 23:53 | |
![]() | iofs så fattar jag inte heller inlägget med bl.a "det är ju 9e 0 minuter att spela"...men de spalr ju ingen rock´n´roll.... men jag skrattade inte iaf... kliade mig mer i skallen lixom | |