Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _abc_ | 2008-07-23 21:22 | |
![]() | Belöna värdarna Får för mig att värdarna på denna sidan lägger ner ofantligt mycket tid utan betalning. Är det fler än jag som skulle vilja få detta till en betalsida på kanske 20kr i månaden som i slutändan ger återbäring till de som jobbar arslet av sig med detta? Är fler sugna på att betala för sidan? | |
| rispåse | 2008-07-23 21:23 | |
![]() | Behjärtansvärt, men hur skulle det funka i praktiken tänkte du då? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:25 | |
![]() | Nej. Inte ett endaste dugg sugen på det, nej. Det finns ju dessutom redan reklam här. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:25 | |
![]() | 20 kr i månaden? Tror du vi är miljardärer eller? I så fall skulle vi väl inte spendera varje vaken minut i ett forum? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:27 | |
![]() | Belöna för vad, när man väl vill ha hjälp så lyser de med sin frånvaro | |
| Vikage | 2008-07-23 21:28 | |
![]() | Dock skulle valmöjligheten till valfria donationer kunna fungera | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:37 | |
![]() | Jo, jag skulle kunna tänka mig en liten medlemsavgift. Vet att jag som ny här inte alls ville veta av betalspel men jag har reviderat mina åsikter. Spelvärdarna skulle naturligtvis ha gratis medlemsskap och någon symbolisk ersättning och en årlig scrabblefest, kanske. Men då skulle värdarnas jobb kunna överklagas också. Om de inte är diplomatiska och korrekta, ska de inte vara spelvärd. It´s a good deal, right? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:39 | |
![]() | Hm... jag vädrar ett visst maffiamommes-os här... ;) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:40 | |
![]() | Då kanske medlemmarna skulle vara lite mera rädda om sin användare, uppträda trevligare och inte skaffa ett dussin nya nick också. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:40 | |
![]() | Haha...all right? :) Är jag ute på hal cykel? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:42 | |
![]() | Haha. Nja, kanske. ; ) Det bestämdes väl från begynnelsen att Betapet skulle vara fredat från avgifter från medlemmarna. Skulle de införa det nu skulle allt hopp för mänskligheten vara förlorat. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:45 | |
![]() | Det går ju att lösa sådant Gariam. Inte ovanligt att man t ex säljer verksamheten till någon annan, som sedan ändrar totalt på värderingarna. www.betalpet.se skulle t ex kunna kosta 99 kr i månaden, medan betapet.se bara läggs ner. | |
| Peddape | 2008-07-23 21:48 | |
![]() | Betapet fick väl sitt rejäla uppsving när nisse började debitera? Men ett frivilligt nummer att sända en slant till skulle ju inte skada. | |
| Suds McDuff | 2008-07-23 21:48 | |
![]() | Nä jag tycker inte att det ska införas nån medlemsavgift. Självklart skulle man ha råd med 20 kr i månaden, men om man införde det skulle skitmånga dra tror jag och det skulle resultera i en tråkigare sida. | |
| DennisPlz | 2008-07-23 21:49 | |
![]() | Är det inte belöning nog att få vara spelvärd/forumadmin på en av Sveriges största spelsajter? | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:52 | |
![]() | Jag fortsätter gärna att arbeta ideellt, det är roligt och jag spenderar ändå så mycket tid på den här sidan frivilligt =) Men dock gör det trashone skriver mig lite bekymrad. Funderar hur vi misslyckats som du säger och har du bett om hjälp och är missnöjd över resultatet? Maila gärna då om vad vi kunnat göra bättre och annorlunda som du ser det. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:54 | |
![]() | Exempel på misslyckande finns det nog en del. Här är ett: www.betapet.se/forum...re adid=372 | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:55 | |
![]() | Fan heller. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-07-23 21:59 | |
![]() | Ska det "jobbet" betalas ska det skötas professionellt. Utan inblandning av personliga värderingar, känslor eller inlägg. | |
| Suds McDuff | 2008-07-23 22:02 | |
![]() | En liten fråga, kan man tas ifrån sitt värdskap? Det verkar som om ett värdskap gäller på livstid utan att kunna omvärderas. Jag har aldrig haft problem med några värdar, men jag vet att vissa andra här tycker några av dom är jävligt tossiga. | |