Spelrum
Giraffen48
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
42
Inloggade94
Mobilspel
Pågående21 696

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Miracle_792006-01-23 20:15
Antal inlägg: 3

Det gäller inte alla...
Lyssna på övervakarna. Övervakarna är de som ser till att reglerna följs och att stämningen på forumet är trevlig. De är vad på andra forum kallas för moderatorer. De hyser inga personliga agg mot någon och är inte här för att hacka på vanliga användare. Användare som inte följt reglerna får en varning, och efter den andra stängs deras konto av.


Jo tjena.
 
Nemi2006-01-23 20:36
Antal inlägg: 5952

?
Är det något du undrar över angående övervakare eller beslut vi tagit, maila oss gärna :) Övervakare är vi som har ett + framför våra namn i spelrummen och är blåa.
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2006-01-23 21:34
Antal inlägg: 2977

ibland får man två varningar direkt!
 
odin - Administratör2006-01-23 22:02
Antal inlägg: 7442

Det är så lätt för personer här att döma, men de flesta inser nog inte ens svårtigheten med att driva en sådan här sajt och forum. Tyvärr är det ju svårt om man inte är övervakare själv. Det är så lätt att säga att en övervakare gör fel, och så tror man att man själv skulle fixa situationen så mycket bättre.

Det är nog lättare om man själv inser att det inte är lätt i alla situationer att bedöma något.

Folk beter sig svinigt på Betapet hela tiden, vi har inte tid att undersöka varje fall och låta en komitté kolla på det. Det kanske låter löjligt men så är det. Tyvärr kan folk hamna i kläm, TYVÄRR.

Vi tar gärna emot lösningar på det här problemet om någon har några! För vi vill verkligen bättra oss, men jag har iaf inte hittat någon enkel lösning.
 
Pekkis2006-01-23 22:25
Antal inlägg: 1173

Jag undrar bara om någon övervakare betett sig illa mot Miracle_79,
hennes inlägg låter lite bittert och sarkastiskt må jag säga.

Själv tycker jag att övervakarna gör ett ypperligt jobb =)
(smörar för makten)
 
lelou - Ej medlem längre2006-01-23 22:59
Antal inlägg: 2025

japp. ett svar vore i sin ordning eller lite mer förklaring vad saken gäller.
 
Kerstin H2006-01-23 23:24
Antal inlägg: 187

Miracle_79 har skrivit ett inlägg tidigare idag. Om jag har gjort rätt :-) kan ni läsa det under följande tråd.
www.betapet.com/inde...am p;page=0
 
Blue Ztar2006-01-23 23:37
Antal inlägg: 1065

Att inte hennes kompis själv hör av sig i så fall? Hennes konto kan aktiveras igen om hon har kommit på andra tankar.

Eller har hon kanske redan hört av sig? Med tanke på Miracle_79:s engagemang och medlemsdatum så tänds det vissa lampor i mitt huvud...
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?