Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 396 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-26 21:32 | |
![]() | Norrlänningar sjuka? Är Norrlänningar sjukast i Sverige? Norrbottningarna är det i alla fall: www.dn.se/DNet/jsp/p...p; rss=1399 Detta känns lite fel. Jag hade tippat på att Västgötarna var mindre deppade än Stockholmarna, och att det var Stockholmarna som behövde blodtrycksmediciner och huvudvärkstabletter. | |
| DennisPlz | 2008-07-26 21:35 | |
![]() | Gå med i För Fördomarnas Bevarande, en underjordisk organisation som jobbar mot upplysning och fakta i alla dess former :) | |
| Humlesurr - Ej medlem längre | 2008-07-26 21:38 | |
![]() | Jag vet inte om det är så nu, men förut när det kommit undersökningar om sjukskrivningar och medicinförbrukning och där nordliga län legat högt så har det varit en hel del förklaringar. Bland annat har läkare menat på, apropå sjukskrivningar, att det däruppe är många som inte "kan" söka annat jobb eller som kan få "rehabilteringsjobb" i form av att prova på något annan sysselsättning. Just för att det inte finns så många lediga jobb att söka. Jag vet inte, men kanske är medicinutskrivningen en följd av det? Ett annat skäl är kanske att det är många grovarbetare som drar upp statistiken? Och att dessa sjukdomar/skador är långvariga? | |
| Päronmüsli | 2009-09-20 11:37 | |
![]() | öhh.. okej. | |