Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 602 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:12 | |
![]() | Vart tar alla borttagna forumtrådar vägen? Som jag har förstått det så är det ingenting som egentligen försvinner när det handlar om sopor och det som lagts ut på internet t.ex. Kan man få tillgång till alla borttagna trådar då på något sätt? Har nämligen ett upplägg till en bok som jag tänkte döpa till: "Låt oss äta upp alla smaklösa kannibaler" vilken jag skall sälja i kilopris och kalla för "god läsning"... Eller har ni något bättre förslag till en titel på bok som innehåller borttagna forumtrådar? Är öppen för förslag, vill ju inte bli kallad för ordvitsardjävulen... (och nej, jag släpper det aldrig, är långsint i brist på intellektuell stimulans) | |
| emmylicious | 2008-07-27 00:16 | |
![]() | JA! Alla borttagna trådar finns kvar, det går dock inte att se dom. Men om man sparar länken till trådarna innan dom tas bort så kan man komma åt dom även när dom är borttagna. Dom brukar dock bli arkiverade samtidigt så det går ändå inte att skriva i dom.. Bara om fönstret varit öppet under hela tiden och man har skriv-rutan kvar. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:21 | |
![]() | Jag har en klar novell som jag funderar döpa till just -Låt oss äta upp alla smaklösa kannibaler-. Försten till förlaget vinner ;) | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:24 | |
![]() | Jag lagrar dom! Har dem som inspiration när jag försöker skriva dikter en och annan gång! Så de går icke till spillo, not to worry! | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:25 | |
![]() | Oj, det var lite lättare än vad jag trodde. Jag som inte orkar fixa med en bok egentligen, tänkte mer i teorin, och så var jag sugen på boknamnsförslag... Men äger betapet det som skrivits då föresten? | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:26 | |
![]() | Perpersa: haha, härligt att höra :D | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-27 00:30 | |
![]() | Per, det måste vara en ganska makaber samling :P Du kan hälsa Marie att jag inte har fått till msn på nya hårddisken än. Internet är inte så snällt med oss här idag. | |
| -Lala-la | 2008-07-27 00:34 | |
![]() | 7! | |
| TazzRat | 2008-07-27 01:57 | |
![]() | Stilig_karl: Lyssna inte på de här förvirrade människorna; det säger ju sig självt att borttagna trådar hamnar på det ställe där förlorade strumpor o pennor hamnar! §:o( | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:01 | |
![]() | TazzRat: Jag litar på dig framför de flesta här på forumet. Men om det du säger är sant så kommer de aldrig att kunna hittas. Iaf inte av mig :( | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 02:56 | |
![]() | trashone: Nejmen! Den där klubben du snackade om.... :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 03:03 | |
![]() | Ah.. *rädd* | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 03:05 | |
![]() | jag med... :o | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-27 03:06 | |
![]() | Du menar antistarwarsklubben? | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 03:14 | |
![]() | Ja såklart... trodde du hade glömt... hihi För att kommentera min egna tråd: skall nu kopiera allt som skrivits i "särskrivning av yttrandefrihetstråden" för säkerhetsskull... får jag använda mig av det materialet då? | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-27 03:35 | |
![]() | trashone: Syftade på " Jag har en klar novell som jag funderar döpa till just -Låt oss äta upp alla smaklösa kannibaler-. Försten till förlaget vinner ;)" också... | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.