Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 628 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gubbi | 2008-07-31 14:50 | |
![]() | Rysk dopingskandal Det blir lite glesare med ryskor på friidrottsarenan än väntat. Idag stängdes Tomasjova, Fomenko, Tjerkasova, Jegorova, Pischalnikova, Kanafeyeva och... Soboleva av för doping och kommer att missa OS. Otroligt trist med ännu en stor dopinghärva inom öststatsfriidrott. svt.se/svt/jsp/Cross...p; from=rss Övriga medier har inte riktigt hängt med än. | |
| gubbi | 2008-07-31 14:56 | |
![]() | Nu har även kvällspressen vaknat: www.aftonbladet.se/s...30 09089.ab | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-07-31 14:58 | |
![]() | Då väntar vi bara på att stavhopperskan Isinbajeva ska gå samma öde till mötes...? | |
| Grymming | 2008-07-31 14:59 | |
![]() | Vilken skräll..NOT! Jag fattar inte det där, dom måste ha så sjukt mycket att vinna på om dom dopar sig att det tydligen är värt chansningen. | |
| Bitte - Administratör | 2008-07-31 15:02 | |
![]() | Vad bra att detta uppdagas nu och INTE efter det att dom tagit medaljer i OS Bitte | |
| gubbi | 2008-07-31 15:04 | |
![]() | Det kan bli aktuellt att korrigera VM-resultat i efterhand i detta fall. | |
| Pliten | 2008-07-31 15:10 | |
![]() | Det är ju tur att man raderat lite rekord som har stått sig sen 80-talet. Några av rekorden är ju jämnförbara med resultat som herrarna gör nu för tiden. Helt galet. Finns nog några rekord som borde ses över igen. Tror ingen kommer hoppa 2,45 i höjd tex. | |
| B-Jovi | 2008-07-31 15:10 | |
![]() | Jag HATAR när dessa stjärnor sitter och bedyrar sin oskuld när man sen får reda på att de vetat om det hela tiden. Usch vad jag mår dåligt. | |
| Pliten | 2008-07-31 15:13 | |
![]() | tänk om det skulle visa sig att någon av våra svenska "stjärnor" är dopad. Shit...jag skulle inte vilja vara i deras kläder. Se bara hur det gick för Ludmila, hon fick ju fly landet. Det verkar vara mer acceptabelt i öststats länderna. Annars skulle ju inte så många dopa sig. | |
| Elmis | 2008-07-31 15:19 | |
![]() | Andra gången för Jegorova... | |
| Wakeboard- - Ej medlem längre | 2008-07-31 15:19 | |
![]() | Jegorova har ju åkt dit innan, ingen skräll, och Tomasjova har de ju luktat skit om länge, så ingen skräll där heller. Hon rör ju knappt någon min alls när hon vinner. | |
| TarrasFolke - Ej medlem längre | 2008-07-31 15:32 | |
![]() | röster skalla och ropa jag vill också dopa | |
| Humlesurr - Ej medlem längre | 2008-07-31 16:06 | |
![]() | När det gäller Ludmila som Pliten skriver om tycker jag det är rätt intressant. Hon avslöjades ju som dopad när hon fortfarande var ryska. Och då var det hennes mans fel sades det, han hade lurat i den stackars Ludmila sådana där otäcka preparat. Och så blev hon svensk och då jublade många! Tillls hon återigen avslöjades dopad --- och det i en sådan där "futtig" sport dessutom. Men säg att någon av dessa nu avslöjade ryskor skulle säga att den blivit lurad av sin man, skulle majoriteten av oss tro på det? Skulle inte de flesta tycka att det var en dum ursäkt? Etc? Om ovanstående stämmer in på Fomenko och hon blir kär i en svensk man och gifter sig med honom och vill bli svensk...Kommer det även då vara tusentals som kräver att hon ska bli svensk medborgare snabbt för att vara klar till nästa mästerskap efter dopningsdomen? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-07-31 16:47 | |
![]() | Eller hur, tarras :) ropen skalla doping åt alla | |
| B-Jovi | 2008-07-31 20:27 | |
![]() | Då blir det en sport som heter "os/vm ...osv för alla läkare/fysiker7kemister ... osv" om det skulle bli allmänt lagligt att dopa sig. Iofs rätt så schysst isåfall att ingen behöver bry sig ifall dopingbyrån komer på besök. Den som har bäst preparat vinner ! Det är bara den som fegar ur att sluta använda sin kropp och hjärna till forskningen då ! Näh du ! Fy fan. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-31 20:34 | |
![]() | frågan e nästan om man skulle ha tävlingar för dom som är dopade..öppen doping, låt dom dopa sig så mycket dom orkar... men det e nästan en tråd i sig | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 20:36 | |
![]() | Själv anser jag att det skulle va livstidsavstängning på all doping. Nu är det ju inte så och då skulle väl de som varit avstängda för doping och sen är välkomna tillbaka på friidrottsarenorna kunna få ståta med en särskild färg på nummerlappen? Kanske inte vore så lockande att få ståta med rosa nummerlapp när övriga har vita? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-31 20:38 | |
![]() | livstidsavst? JA men detta skall också gälla amerikaner och hela deras förbund bör därmed upplösas. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-07-31 20:43 | |
![]() | Håller helt med dig Lejonmix, men Usa kan ju inte låta bli att bestämma nåt i världen så det blir nog svårt att genomföra. | |