Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mårten | 2008-08-02 16:44 | |
![]() | Behovet av självdistans inom piratmetal... ... är den enda förklaring jag kan komma på till att Poodles framstår som minst sagt pinsamma medan andra piratmetalband äger. Dåligt: www.youtube.com/watc...re =related Bra: www.youtube.com/watc...Mn -HL6w20U | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-08-02 17:04 | |
![]() | Jag säger att det är halva sanningen. Andra halvan är att dom är helt fantastiskt jävla dåliga också. Halva anledningen till Running Wild inte är pinsamma är att sångaren/Gitarristen har historiens coolaste namn; Rock 'n Rolf! Det är så jävla roligt att jag inte vet var ska ta vägen. | |
| Mårten | 2008-08-02 17:21 | |
![]() | Du har helt rätt. Inget artistnamn kommer någonsin kunna mäta sig med namnet "Rock'n'Rolf" | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-02 17:23 | |
![]() | Mårten, jag vill inte komma här och dra Freud i skägget mer än nödvändigt, men är denna resa tillbaka till piratmetallen nån slags nostalgi-inducerad historia med rötter i episoden med dina vänner från Vardø? | |
| Vikage | 2008-08-02 20:45 | |
![]() | Alestorm gör annars grym piratmetal www.youtube.com/watc...Bp 8PAqKxP4 www.youtube.com/watc...re =related www.youtube.com/watc...re =related | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-02 21:20 | |
![]() | Piratmetal *ASG* Running Wild *LOL* Rock´n`Rolf *ROFL* :-)) | |