Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Amiable | 2008-08-04 19:45 | |
![]() | Tror Du på spöken/gastar/andar/demon er/änglar..? Har Du nån erfarenhet av det? Går det att bevisa att de finns? Eller är det nåt vi bara 'tror' på? | |
| Snoosy | 2008-08-04 19:49 | |
![]() | Har varit med om mycket. Både andar och utomjordingar. Behöver inte tro längre. :) | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-08-04 19:51 | |
![]() | Rationellt tänkande människor avfärdar hokus pokus på en millisekund. | |
| mimmipigg1 | 2008-08-04 19:52 | |
![]() | Tror inte en sekund. Folk som inte har nåt kul hittar på allt möjligt för att livet ska bli spännande.... | |
| micro113 | 2008-08-04 20:04 | |
![]() | Jag hittar på allt möjligt för att livet skall bli spännande -- så hos mig har de en given plats -- andarna alltså Erfarenhet -- eller inbillning -- ja det har jag...........fast har bara blivit rädd en gång. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:05 | |
![]() | Det varierar lite, men oftast säger de så konstiga saker så jag brukar ta det lite med en nypa salt. | |
| Stormfrun | 2008-08-04 20:07 | |
![]() | Jag tror inte, jag vet att det finns. Själv har jag utbildat mig i reiki, det är en fantastisk metod att må bra. Många säger att det är hokus pokus, jag vet att det inte är det. Tråkigt bara att så många inte vill ge det en chans utan avfärdar det innan dom testat. Det är ju alltid lättast att följa med strömmen och säga att det är bluff. MIMMIPIGG1 jag har ett jättekul och spännande liv, så jag behöver inte hitta på något sådant. KNEVERTTISM Jag ÄR en rationellt tänkande människa, men jag avfärdar inte att det finns saker som går över vårt vanliga rationella tänkande för det. | |
| fansattra | 2008-08-04 20:16 | |
![]() | Jorå - det är ju alltid lätt att säga "jag bara VET att de finns" - det är ju svårt att bevisa att den känslan är fel eller hur? Men hur bevisa att de finns då - bortsett från att det känns bra att tänka sig att det finns andar och andra väsen. Det är som en röd talgoxe - JAG känner att det finns en sån - kan du bevisa att den inte finns så ... | |
| CHL | 2008-08-04 20:21 | |
![]() | finns alltid nåt som gör att det inte går att bevisa... tror det är ska va så... :) | |
| DennisPlz | 2008-08-04 20:21 | |
![]() | Stormfrun: Med tanke på hur mkt Mars och Jupiter påverkar dig just nu, så kan du inte tänka klart. Försök igen om 4,5 dagar. Det är klart att spöken finns, i sin enda bevisade skepnad: hjärnspöken. Och kom ihåg: om ni upplever något som ni med er begränsade kunskap och erfarenhet inte kan förklara, så är det givetvis något övernaturligt. Försöker någon säga något annat så respekterar de er inte och kan lugnt ignoreras. Om så inte görs riskerar ni att påverka er aura negativt, och då kan det gå riktigt illa. | |
| CHL | 2008-08-04 20:24 | |
![]() | *är/ ska | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:26 | |
![]() | Och kom ihåg att man kan inte ha en riktig uppgift förrens man utfört invigningritualen fullt ut, dvs supit sig kalasfull, sedan pussat på den magiska grodan och sett ljuset. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:26 | |
![]() | -uppgift, +åsikt ftw. | |
| CHL | 2008-08-04 20:26 | |
![]() | jag har varit med om nåt en gång , en väninna en gång... Fast det är klart! jag är ju blond, så jag måste ju vara dum! Det förklarar ju mina upplevelser :) blond och dum... :P | |
| micro113 | 2008-08-04 20:27 | |
![]() | *garvar* Tror också på hjärnspöken -- men är likafullt mörkrädd så in i vassen | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:28 | |
![]() | Om man inte följer Alah Gab Rahrahabs skrivna ord kan man inte se med öppna ögon. | |
| Snoosy | 2008-08-04 20:29 | |
![]() | Stormfrun, jag tror inte vi kommer nånstans här. Lite svårt att prata med människor som inte har samma erfarenhet. Sen att uttala sig om saker, när man inte varit med om något själv, är ju bara korkat :) | |
| Come_play - Ej medlem längre | 2008-08-04 20:29 | |
![]() | Som en rationellt tänkande person skulle det aldrig falla mig in att avfärda övernaturliga ting som "hokus pokus". Jag har upplevt lite för mycket för att kunna göra det. | |
| CHL | 2008-08-04 20:30 | |
![]() | håller med snoosy... Dom som varit med om nåt nu, trodde säkert inte på nåt sånt innan heller :) | |
| Snoosy | 2008-08-04 20:32 | |
![]() | Dennis, tänk om det är så att auran blir förstörd om man påstår att vi som varit med om övernaturliga saker bara inbillar oss då? ;) | |